Πικρή γεύση αφήνει το λουκέτο στο ιστορικό λουκουματζίδικο «Αιγαίον»

Ελλάδα
Typography

Τα οικονομικά προβλήματα κατέβασαν τα ρολά στο ιστορικό μαγαζί της Αθήνας.

 

Η είδηση ότι το ιστορικό κατάστημα με τους λουκουμάδες «Αιγαίον», είχε σίγουρα πικρή γεύση σε όσους το λάτρευαν και σύχναζαν στα τραπεζάκια του απολαμβάνοντας τις λαχταριστές λιχουδιές του. Το «Αιγαίον» φουρτούνιασε και κατέβασε ρολά, έπειτα από έναν αιώνα ζωής.

 

 

«Σχεδόν ένας αιώνας πέρασε! Το "Αιγαίον" κλείνει εδώ έναν κύκλο. Αισιοδοξούμε να γλυκάνουμε και πάλι τους πελάτες μας σε νέες συνθήκες στο προσεχές μέλλον!» αναφέρει λιτά και ξεκάθαρα η ανακοίνωση.

 

Το ιστορικό κατάστημα του κέντρου της Αθήνας στην Πανεπιστημίου, είχε αδιάκοπη παρουσία από το 1926, οι Λουκουμάδες Αιγαίον, ιστορικό κατάστημα του κέντρου της Αθήνας, με τη συνταγή του Γεωργίου Φύλλα, η οποία άντεξε στον χρόνο, αλλά όχι στη δύσκολη οικονομική κατάσταση.

 

 

Το κατάστημα Λουκουμάδες Αιγαίον, από την ίδρυσή του και μετά, στεγάστηκε στο νεοκλασικό κτίριο κατασκευής του 1890 στην οδό Πανεπιστημίου 46 και Χαριλάου Τρικούπη στο κέντρο της Αθήνας.

 

Τα πρώτα χρόνια της ίδρυσής του, λειτούργησε ως καφενείο με την ίδια επωνυμία ως μέλος της Αδελφότητας Καφεπωλών Αθηνών. Λίγα όμως χρόνια μετά, εισάγει στον τιμοκατάλογό του το βασικό προϊόν που θα το αναγάγει σε περιώνυμο αθηναϊκό στέκι και θα του δώσει ιδιαίτερη φήμη.

 

Τον ιδρυτή του καταστήματος Γεώργιο Φύλλα, διαδέχονται το 1973 τα παιδιά του. Αποκομίζοντας ήδη από μικροί μια σχετική εμπειρία του καταστήματος, ο Μιχάλης και ο Ευγένιος Φύλλας, παίρνουν την διοίκηση στα χέρια τους, το ανακαινίζουν, το επεκτείνουν και το οργανώνουν σε βελτιωμένα πρότυπα. Έχοντας και οι δυο κάνει ανώτατες σπουδές, ο πρώτος μηχανολόγου ενώ ο δεύτερος οικονομικών, καταφέρνουν να το στήσουν και να το ενδυναμώσουν σε πρότυπα σύγχρονης ανταγωνιστικής επιχείρησης.

 

 

Σήμερα, την επιχείρηση είχε ο γιος του κ. Μιχάλη Φύλλα, Γιώργος Φύλλας, ο οποίος αναλαμβάνει τη συνέχεια του καταστήματος, θέλοντας να αξιοποιήσει το πτυχίο του στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και στα Οικονομικά, επενδύοντας στη διατήρηση, στην εξέλιξη ή διαφορετικά, στην φίρμα της οικογενειακής επιχείρησης, πάντα με σεβασμό στο όνομα, στη φήμη, στο ίδιο το προϊόν και κατ’ επέκταση στην παράδοση και στην ιστορία.

 

Οι πελάτες ήταν μόνιμοι και αφοσιωμένοι, παλιοί και τακτικοί, αλλά και νέοι που θέλγονται από την νοσταλγία της σχεδόν πλέον σβησμένης παράδοσης. Πολλοί φοιτητές από τις γύρω πανεπιστημιακές σχολές του κέντρου, περαστικοί και εργαζόμενοι. Από τους θαμώνες του καταστήματος δεν έλειπαν αρκετοί πολιτικοί, δημοσιογράφοι, ή ηθοποιοί και καλλιτέχνες από τα γύρω θέατρα.

 

 

Πηγή:  http://www.news.gr