Αλέξανδρος Νταβρής: « Κάθε άνθρωπος κάνει τις επιλογές του και με αυτές πορεύεται »

ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΩΣ
Typography

Ο νέος και ταλαντούχος ηθοποιός Αλέξανδρος Νταβρής σε μια συνέντευξη εφ'όλης της ύλης στο Koitamagzine.

 

Λίγο πριν ξεκινήσει κι επίσημα η νέα θεατρική σεζόν υποδεχόμαστε στο περιοδικό μας έναν νέο και ταλαντούχο ηθοποιό, που ακούει στο όνομα Αλέξανδρος Νταβρής. Ο Αλέξανδρος είναι απόφοιτος της Δραματικής σχολής «Αθηναϊκή σκηνή Κάλβου Καλαμπόκη». Μετράει αρκετές επιτυχίες στη θεατρική σκηνή ενώ έχει κάνει και κάποια γκεστ και σε επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές. 

Την  περσινή θεατρική σεζόν μας εντυπωσίασε με τις ερμηνείες του σε δύο σπουδαίες θεατρικές δουλειές, οι οποίες πήραν το εισιτήριο και συνεχίζονται και φέτος. Μία από αυτές είναι η παράσταση  «Ελιγμοί» σε σκηνοθεσία Θοδωρή Βουρνά, που ανεβαίνει στις 20 Σεπτέμβρη στο Θέατρο 104. Ο Αλέξανδρος, μεταξύ άλλων, αναφέρεται σε αυτή τη δουλειά, αλλά δεν διστάζει να μας μιλήσει για το πως αποφάσισε να ακολουθήσει το επάγγελμα του ηθοποιού και τι ρόλο παίζει η τέχνη του θεάτρου  στην Ελλάδα σήμερα. 

 

 

 

 

 

  • Δεύτερη χρονιά «Ελιγμοί»  στο Θέατρο 104. Που εναποθέτεις την επιτυχία αυτής της παράστασης;

Οι Ελιγμοί είναι ένα σύγχρονο ισπανικό θεατρικό έργο που έχει να κάνει με τις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων, είτε είναι ζευγάρι, είτε εργοδότη- εργαζόμενου, είτε ανώτερου-κατώτερου στο στρατό. Οι ήρωες του έργου έρχονται αντιμέτωποι με την δύναμη της εξουσίας, πότε σε θέση ισχύος –θύτης, πότε σε θέση μειονεκτική-θύμα. Είναι ένα θέμα απόλυτα διαχρονικό και ίσως σκληρό κάποιες στιγμές, που ωθεί τον θεατή να ταυτιστεί με τις διακυμάνσεις των συναισθημάτων των χαρακτήρων.

  

  • Ποια τα στοιχεία εκείνα που καθιστούν το έργο επίκαιρο στο φιλοθεάμον κοινό;

Κατάχρηση εξουσίας, εργασιακή εκμετάλλευση, ανθρώπινες αδυναμίες, φθαρμένες σχέσεις  είναι μερικά από τα στοιχεία που το καθιστούν επίκαιρο και που ανήκουν σε έναν ευρύτερο κοινωνικό πυρήνα που αφορά κάθε μέλος της κοινωνίας.

 

 

 

  • Αφού τις περισσότερες φορές η αλήθεια αποδεικνύεται πιο σκληρή από το ψέμα, γιατί συνηθίζουμε να λέμε περισσότερα  ψέματα οι άνθρωποι;

Η αλήθεια τις περισσότερες φορές είναι πιο σκληρή από το ψέμα, αλλά είναι λυτρωτική. Κάθε άνθρωπος κάνει τις επιλογές του και με αυτές πορεύεται. Προσωπικά θεωρώ την αλήθεια και την ειλικρίνεια την καλύτερη επιλογή, γιατί πάνω σε αυτά θα χτιστεί μια πραγματική και στέρεα σχέση με τους εκάστοτε συνανθρώπους μας. Είναι δύσκολη επιλογή, αλλά σε δικαιώνει είτε άμεσα, είτε σε βάθος χρόνου.

 

  • Η δική σου ζωή περιβάλλεται από «ελιγμούς» που σε κάνουν να ξεφεύγεις από την πραγματικότητα;

Οι «ελιγμοί» μου είναι ρεαλιστικοί και επιλέγω να κάνω πράγματα που με ευχαριστούν και με ψυχαγωγούν. Να πάω θέατρο, κινηματογράφο, μια βόλτα ή εκδρομή και αθλούμαι αρκετά. Φυσικά όλα προαπαιτούν την καλή παρέα.

 

  • Ποιο ήταν το έναυσμα που σε ώθησε να ασχοληθείς με την υποκριτική και ειδικότερα με το θέατρο;

Δεν υπήρξα το παιδί που από μικρός ονειρεύτηκα να ανέβω σε μια σκηνή και ήρθε μάλλον αργά στη ζωή μου, αλλά σίγουρα αβίαστα. Η πρώτη επαφή ερασιτεχνικά έγινε στο Λύκειο και μετά από 6 χρόνια πήρα την απόφαση να το παλέψω επαγγελματικά.

 

 

 

  • Αν δεν ήσουν ηθοποιός,  ποιο επάγγελμα θα ήθελες να ακολουθήσεις;

Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο, αλλά θα ήθελα να έχει σχέση με την φύση, βουνό, θάλασσα και γενικά δουλειάς εκτός γραφείου..

 

  • Η τέχνη ευρύτερα τι ρόλο παίζει εν έτη 2017 στην Ελλάδα και ποια τα περιθώρια εξέλιξης της;

Είναι μια δύσκολη περίοδος για την Ελλάδα και κατ’ επέκταση για όλους τους τομείς. Καλλιτεχνικές δουλειές και συνεργασίες γίνονται. Οπότε ο θεατής θα επιλέξει αν θα πάει θέατρο ή κινηματογράφο ή σε κάποιο μουσείο ή συναυλία ή θα διαβάσει κάποιο βιβλίο και ο ίδιος θα κρίνει αν του αρέσει ή όχι. Το σημαντικό είναι να κάνει αυτό το βήμα. Όπου η πορεία μας δείχνει ότι το αναζητάει περισσότερο είτε ως θεατής, είτε ως δημιουργός.

 

  • Επαγγελματικά τι άλλο περιμένουμε από εσένα στο εγγύς μέλλον;

Θα είμαι από τον Οκτώβριο στο θέατρο Αγγέλων Βήμα, κάθε Δευτέρα και Τρίτη στην παράσταση ΄΄ TATTOOLAND''  του Μηνά Βιντιάδη, σε σκηνοθεσία Κερασίας Σαμαρά, όπου πάει για 2ο χρόνο.