Αρχική ΕΙΔΗΣΕΙΣ Black Friday 2019: Έτοιμοι να «κυνηγήσουν» προσφορές οι καταναλωτές

Black Friday 2019: Έτοιμοι να «κυνηγήσουν» προσφορές οι καταναλωτές

blackfriday
Black Friday

Έτοιμοι να «κυνηγήσουν» προσφορές με την ευκαιρία της Black Friday 2019 στις 29 Νοεμβρίου είναι σε ποσοστό 34% οι Έλληνες καταναλωτές.

Ενώ αυτοί που τελικά θα πραγματοποιήσουν κάποια αγορά δεν αποκλείεται να ξεπεράσουν τελικά το 70%. Αφού ένα 40% των ερωτηθέντων στο πλαίσιο έρευνας δηλώνουν «αναποφάσιστοι». Για το αν τελικά θα επιδιώξουν να αποκτήσουν κάτι τη συγκεκριμένη ημέρα.

Σε ποσοστό 70% κατά μέσο όρο οι υποψήφιοι αγοραστές κρίνουν ως ικανοποιητικό το ποσοστό έκπτωσης. Που τη συγκεκριμένη ημερομηνία παρουσιάζουν στις προσφορές τους. «Τα πράγματα φαίνεται πως είναι ιδιαίτερα αισιόδοξα για τη συγκεκριμένη ημέρα και φέτος. Αφού υπάρχει αρκετά μεγάλη πρόθεση να κάνουν αγορές. Το ποσό δε το οποίο προτίθενται να διαθέσουν είναι αρκετά υψηλό». Επισήμανε λίγα εικοσιτετράωρα πριν την άτυπη εκπτωτική ημέρα της ερχόμενης εβδομάδας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ.

Ο Έλληνας «ήδη θεωρεί πως η μέρα αυτή είναι θεσμός και έχει εξελιχθεί ως μια παράδοση τρόπον τινά. Το να πάει να κάνει αγορές με φίλους και συγγενείς. Εάν δε, μέσα σε μόλις τρία χρόνια, ήδη το 14% θεωρεί ήδη την πραγματοποίηση αγορών στη Black Friday παράδοση για εκείνους και τους φίλους τους ή την οικογένειά τους. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό ποσοστό» ανέφερε η επιστήμονας.

Οι αγορές των πιο ακριβών προϊόντων γίνονται κατά τη Black Friday

Για την Black Friday η πρόθεση διαφοροποιείται, αφού το καταναλωτικό κοινό προτίθεται να αγοράσει πιο ακριβά πράγματα, αντικείμενα που δεν αγοράζουμε συνέχεια, όπως ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά αντικείμενα ή ακόμη και είδη πολυτελείας, που κατά τους καταναλωτές είναι “ευκαιρία”, όπως λένε, να αγοράσουν σε σχετικά προσιτές τιμές», τόνισε η κα Ψιλούτσικου με την έρευνα του Εργαστηρίου «Αγορά» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών να ανεβάζει τον φετινό προϋπολογισμό για τη “Μαύρη Παρασκευή».

To ποσοστό έκπτωσης πάντως αναδεικνύεται για το 94% ως το σημαντικότερο κίνητρο για αγορές στη Black Friday, ενώ σύμφωνα με την πανελλαδική έρευνα στο συγκεκριμένο Εργαστήριο του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών πάνω από τέσσερις στους δέκα (σ.σ. ποσοστό 43%) θα συνδυάσουν εξίσου φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, 20% θα επιλέξουν μόνον φυσικά καταστήματα και 3% μόλις, θα απευθυνθούν αποκλειστικά σε ηλεκτρονικά καταστήματα.

Οι εννέα στους δέκα γνωρίζουν τη «Μαύρη Παρασκευή»

Οι εκτιμήσεις για τις αγορές που προτίθενται να κάνουν στη Black Friday φαίνονται πιο ισόρροπα κατανεμημένες. Τα είδη ένδυσης και υπόδησης εξακολουθούν να συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη προτίμηση (75%), αλλά το 44%προτίθεται να κάνει αγορές σε ηλεκτρονικά είδη (Η/Υ, κινητά, κτλ). Συγκεκριμένα σε σχέση με το 2018, περισσότερα ή σημαντικά περισσότερα χρήματα υπολογίζουν να ξοδέψουν στη Black Friday 2019 το 45,5% των ερωτηθέντων ενώ μόλις 17% εκτιμούν ότι θα ξοδέψουν λιγότερα ή σημαντικά λιγότερα.

Ένα ακόμη, τέλος, από τα ενδιαφέροντα στοιχεία της συγκεκριμένης έρευνας ήταν πως στην Ελλάδα για την ώρα δεν είναι διαδεδομένη η επονομαζόμενη Singles’ Day μια «εκπτωτική ημέρα που ξεκίνησε και είναι διαδεδομένη στην Ασία, που είχε, μόνο στις συγκεκριμένες περιοχές, έσοδα 30 δισ. δολάρια, πόσο που φτάνει αυτό της Black Friday» όπως εξήγησε η κα Ψιλούτσικου.

Δείτε ακόμη:

Αφιέρωμα : ΤΟΛΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ – Τα δύσκολα χρόνια πριν την καταξίωση!

Η μαγική δίαιτα που έκανε η Αλίκη Βουγιουκλάκη

Η Αλίκη του καλοκαιριού (Φωτογραφίες και δηλώσεις της αξέχαστης σταρ)

Το τελευταίο αντίο στον Τόλη Βοσκόπουλο  και  Βοσκόπουλος: Σπαρακτικές εικόνες, Κηδεία με το τραγούδι «Ανεπανάληπτος»

Ακολουθείστε το Koitamagazine.gr στο Google news και μάθετε πρώτοι όλα τα καλλιτεχνικά νέα!


Ακολουθείστε το Koitamagazine.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα καλλιτεχνικά νέα!

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram



ΠΗΓΗnewsbeast.gr
Προηγούμενο άρθροΦρικτός θάνατος: Δύο αγόρια έπεσαν σε κατσαρόλες με καυτό φαγητό
Επόμενο άρθροΣοκ: Πέθανε ηθοποιός του «Big Bang Theory»