Αρχική ΓΕΥΣΗ «Νέες τεχνολογίες και εστίαση πάνε… πακέτο»

«Νέες τεχνολογίες και εστίαση πάνε… πακέτο»

xima-idioktites-1-800×445

«Νέες τεχνολογίες και εστίαση πάνε… πακέτο». O Μπάμπης και ο Τόλης Μπρικές είναι ιδιοκτήτες εστιατορίων τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια.

Τους τελευταίους μήνες με το lockdown προσπαθούν να βρουν παραγωγικούς τρόπους λειτουργίας προκειμένου να μπορέσουν να διατηρήσουν τα εστιατόρια τους και τους πελάτες τους που τους εμπιστεύονται.

Λίγο πριν το δεύτερο lockdown σκέφτηκαν να δημιουργήσουν ένα ηλεκτρονικό εστιατόριο, το οποίο έχει μεγάλη απήχηση στους πελάτες τους.

-Στο προηγούμενο lockdown που πραγματοποιήθηκε λάβατε την απόφαση να μην ανοίξετε τα εστιατόριά σας. Τι σας έκανε να λειτουργήσετε αυτή τη φορά με υπηρεσία delivery και take away; Τι άλλαξε;

Η προηγούμενη περίοδος τον Μάρτιο ήταν μία πρωτόγνωρη εμπειρία για όλους και θεωρήσαμε ότι το πρώτιστο που έπρεπε να προστατεύσουμε ήταν η Υγεία όλων χωρίς να έχουμε εικόνα για το τι θα επακολουθήσει. Μόλις, όμως ανοίξαμε βρεθήκαμε αντιμέτωποι με την πραγματική επιθυμία των εκατοντάδων ανθρώπων που μας εμπιστεύονται εδώ και πολλά χρόνια. Χαιρέτησαν όλοι τη στάση ευθύνης που κρατήσαμε, αλλά λείψαμε στους ανθρώπους μας και όλοι μας ζήτησαν να εντάξουμε υπηρεσία delivery στη λειτουργία και των 2 εστιατορίων. Εμείς μαθαίνουμε εδώ και 15 χρόνια από τους πελάτες μας και τους ακούσαμε όπως κάθε άλλη φορά.

-Τους ακούσατε και δημιουργήσατε υπηρεσία delivery και take away. Αυτό δεν χρειάζεται μία σημαντική υποδομή;

Αυτό ουσιαστικά είναι σαν να έχεις ένα τρίτο εστιατόριο ΧΗ.ΜΑ. με τη διαφορά ότι είναι ηλεκτρονικό (xima.gr). Η πρόκληση για εμάς ήταν να δημιουργήσουμε κάτι το οποίο δεν θα επηρέαζε σε καμία περίπτωση την υψηλή ποιότητα του φαγητού. Εμείς είμαστε εστιατόριο και δε διαθέτουμε λύσεις γρήγορου φαγητού και γι’ αυτό θέλαμε να κάνουμε delivery στους πελάτες μας και να είναι σαν να έχουν επισκεφθεί το εστιατόριο και να έφαγαν σε αυτό. Θέλαμε με λίγα λόγια να μεταφέρουμε το εστιατόριο σπίτι τους. Ακόμη και ο άνθρωπος που κάνει το delivery ανήκει στην ομάδα του ΧΗ.ΜΑ. και πηγαίνει σαν να σερβίρει μέσα στο κατάστημα.

-Όταν δημιουργούσατε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είχατε προβλέψει ότι οδηγούμασταν σε ένα νέο lockdown;

Σε καμία περίπτωση δεν μπορούσαμε να προβλέψουμε ένα δεύτερο lockdown ιδίως όταν είχαμε διαβεβαιώσεις για το αντίθετο. Kαι το ίδιο πιστεύουμε και για όλους τους συναδέλφους στην εστίαση. Ξέρετε, εμείς ζούμε και στον δικό μας κόσμο, γιατί νομίζουμε ότι όλοι λειτουργούσαν με αυξημένα μέτρα ασφαλείας όπως εμείς. Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας δημιουργήσαμε ειδική συσκευασία αποστειρωμένη όπου λάμβανε ο πελάτης το σερβίτσιο του και μάλιστα

θεωρήθηκε καινοτομία στην αγορά. Εφαρμόσαμε με ευλάβεια όλα τα μέτρα και γίναμε ιδιαίτερα αυστηροί στην τήρησή τους για να προστατεύσουμε τη υγεία των πελατών μας και του προσωπικού μας. Aποδεικνύεται ότι θα πρέπει να είμαστε όλοι ακόμη πιο προσεκτικοί και να μην υποτιμάμε την έλευση του ιού. Πιστεύουμε στους επιστήμονες και νομίζουμε ότι σύντομα θα δοθεί η λύση και θα προστατευθούν οι πληθυσμοί σε όλο τον κόσμο.

-Μας είπατε ότι συνηθίζετε να ακούτε τους πελάτες σας εδώ και 15 χρόνια. Τελικά είχαν δίκιο;

Μπορεί να φανούμε βαρετοί λέγοντας ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, αλλά επιβεβαιώνεται η ρήση αυτή γι’ άλλη μια φορά. Κάποιοι πελάτες μας προσαρμόστηκαν ήδη όπως και εμείς και πραγματοποιούν τις παραγγελίες τους ηλεκτρονικά ή μας καλούν τηλεφωνικά για να παραγγείλουν. Υπάρχει κάποια ζήτηση, αλλά λείπει, όπως καταλαβαίνετε, η κύρια λειτουργία των εστιατορίων μας η οποία εφαρμόζεται διά ζώσης. Ο κλάδος της εστίασης περνάει πολύ δύσκολα και ήδη διανύουμε το δεύτερο lockdown. Η οικονομία χρειάζεται σταθερότητα και αλλεπάλληλα κλεισίματα δημιουργούν περισσότερες ζημιές στον χώρο της εστίασης.

-Πιστεύετε ότι το δεύτερο lockdown είναι καθοριστικό για το μέλλον της εστίασης;

Πιστεύουμε ότι η εστίαση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την κοινωνία. Ο κόσμος αναζητάει τη διασκέδαση του σε ένα εστιατόριο, την συνεύρεση του με άλλους ανθρώπους, έχει συνηθίσει να κάθεται γύρω από ένα τραπέζι ως απόρροια της ελληνικής παράδοσης και της ελληνικής μεσογειακής διατροφής. Ελπίζουμε ότι μετά την λήξη του lockdown οι άνθρωποι θα επανέλθουν στις καθημερινές τους συνήθειες, τηρώντας βέβαια με ευσυνειδησία τα μέτρα ασφαλείας. Μπορεί αυτή την στιγμή να προφυλάσσεται η Υγεία του πληθυσμού, αλλά υπάρχει και η ψυχική υγεία και η ανάγκη του ανθρώπου για επικοινωνία που εκφράζεται τις περισσότερες φορές σε ένα τραπέζι ενός εστιατορίου.

Δείτε επίσης:

Θλίψη. Πέθανε ο Ανέστης Βλάχος

Λίντα Άλμα: «ΑΓΑΠΗ μου πως θα μπορέσω να περάσω την υπόλοιπη ζωή μου, χωρίς εσένα»

Όταν ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ αποχαιρέτησε την Αλίκη Βουγιουκλάκη [Aφιέρωμα & Video]

Τζένη Καρέζη: Η αξέχαστη σταρ μέσα απο φωτογραφίες και δικά της λόγια

Ο κορυφαίος των κορυφαίων Μάνος Κατράκης

Ξεχασμένες ελληνικές ταινίες που χρήζουν επανεκτίμησης

Έφυγε από τη ζωή η Νινή Τζάνετ – Αδερφή του Αλέκου Τζανετάκου

Ακολουθείστε το Koitamagazine.gr στο Google news και μάθετε πρώτοι όλα τα καλλιτεχνικά νέα!


Ακολουθείστε το Koitamagazine.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα καλλιτεχνικά νέα!

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram



Προηγούμενο άρθροΠέθανε ο Μαραντόνα
Επόμενο άρθροSMS 13033: Έρχεται νέος κωδικός 7