Αρχική ΤΕΧΝΕΣ “ART CAPITAL 2018” στο GRAND PALAIS στο Παρίσι

“ART CAPITAL 2018” στο GRAND PALAIS στο Παρίσι

Υπό την επιμέλεια της γνωστής ιστορικού τέχνης και τεχνοκριτικού κ. Έμμυς Βαρουξάκη, δέκα σύγχρονοι Έλληνες καλλιτέχνες εκπροσωπούν για μια ακόμη φορά την Ελληνική Τέχνη στο Σαλόνι των Ανεξαρτήτων στο Grand Palais, στα Ηλύσια Πεδία, στο Παρίσι.  

Φέτος για όγδοη χρονιά η κ. Έμμυ Βαρουξάκη παρουσιάζει ομαδική έκθεση Ελλήνων καλλιτεχνών σε έναν εκθεσιακό χώρο που στεγάζεται σε ένα μεγαλειώδες κτίριο εκλεκτικής αρχιτεκτονικής νεοκλασικού και βιομηχανικού στυλ που στεγάζει πάντα σημαντικές εκθέσεις.

Για την ιστορία, οι διοργανωτές ανέθεσαν στην τεχνοκριτικό και ιστορικό τέχνης Έμμυ Βαρουξάκη, που παρακολουθούσε το Σαλόνι των Ανεξαρτήτων  και συζητούσε όλα αυτά τα χρόνια μαζί τους, μιλώντας τους για τα επιτεύγματα της σύγχρονης ελληνικής τέχνης, να φέρνει γκρουπ Ελλήνων καλλιτεχνών κατά την κρίση και επιλογή της. Έτσι άρχισε η εκπροσώπηση των Ελλήνων που άντεξε, παρά τους δύσκολους καιρούς, ως σήμερα. Περίπου 90 καλλιτέχνες έχουν εκθέσει εδώ.

Φέτος λοιπόν, δέκα σύγχρονοι Έλληνες καλλιτέχνες εκθέτουν στο Σαλόνι των Ανεξαρτήτων (Salon des Independants), ένα ιστορικό Σαλόνι Τέχνης, που στεγάζει όλες τις τάσεις, όσο ακραίες κι επαναστατικές μπορεί να είναι.

Τρία ακόμη σαλόνια συμπληρώνουν την έκθεση: Οι Artistes Francais, oι Comparaisons και οι peintures a l eau et dessins.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι όλες οι εκθέσεις παρουσιάζονται υπό την αιγίδα του Προέδρου της Γαλλίας Emmanuel Macron, της Υπουργού Πολιτισμού της Γαλλίας Francoise Nyssen και όλων των εθνικών μουσείων της Γαλλίας.

Aπό τις 13 έως τις 18 Φεβρουαρίου η σύγχρονη Ελληνική Τέχνη εκπροσωπείται από τους / τις:

Ελένη Βαρουξάκη // Παλίντα Γεωργουλάκου // Στάθης Θεοδωρόπουλος // Εβίτα Κανέλλου Δουφεξή // Μαρικίτα Μανωλοπούλου // Νίκη Μιχαηλίδου // Παναγιώτης Μπελντέκος // Κατερίνα Πολυζωίδου Μαυρολέων // Ειρήνη Πετροπούλου και Μαρία Φιλοπούλου

Λίγα λόγια το Σαλόνι των Ανεξαρτήτων:

Τα Σαλόνια γεννήθηκαν με εντολή του Λουδοβίκου ΙΔ΄ που ήθελε να καθιερώσει την τέχνη της Ακαδημίας και παραχώρησε τα Σαλόνια του Λούβρου για το σκοπό αυτό και ιδιαίτερα το λεγόμενο Σαλόν Καρρέ (Salon Carre). Από εκεί και η ονομασία που έμεινε για πάντα.

Το Σαλόνι των Ανεξαρτήτων γεννήθηκε το 1887 μετά από επανειλημμένες αρνήσεις να εκτεθούν πρωτοπόροι και επαναστατικοί ως προς το στιλ καλλιτέχνες στο επίσημο ακαδημαϊκό Σαλόν των Γάλλων καλλιτεχνών. Οι ιμπρεσσιονιστές, οι φωβ, οι μεταϊμπρεσιονιστές και οι κυβιστές, πλην του Πικάσο που δεν εξέθετε ποτέ σε Σαλόν, δημιούργησαν πρώτα και εκθέταν για πολλά χρόνια, μέχρι τον Ά Παγκόσμιο Πόλεμο, στο Σαλόνι των Ανεξαρτήτων. Όλος ο μοντερνισμός της Ευρώπης βρήκε έδρα και καταφύγιο στους χώρους του που ήταν πάντα σε επίλεκτα κτίρια του Παρισιού. Εκεί πήγαιναν οι πληροφορημένοι συλλέκτες και οι μεγάλοι έμποροι Τέχνης για να βρουν και να αποκτήσουν τα έργα των μεγάλων ταλέντων των νεότερων χρόνων. Όλα τα κινήματα της μοντέρνας τέχνης είχαν ως πόντιουμ το Σαλόνι των Ανεξαρτήτων.

Από το 2006 η έκθεση γίνεται στο Grand Palais.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΕΓΚΑΙΝΙΑ:  Τρίτη 13 Φεβρουαρίου,  15:00 – 22:00

ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ:  11:00  – 20:00

Πέμπτη 15/2  και Σάββατο 17/2:  11:00 – 22:00

Είσοδος στα εγκαίνια, 13/2,  μόνο με προσκλήσεις!

Υπεύθυνος Επικοινωνίας (Ελλάδα): Δημήτρης Λαζάρου

Facebook link κ. Έμμυς Βαρουξάκη: https://www.facebook.com/emmy.varouxaki

Facebook link της έκθεσης: https://www.facebook.com/events/1008857625919913/


Ακολουθείστε το Koitamagazine.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα καλλιτεχνικά νέα!

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram



Προηγούμενο άρθροΔείτε την Άντζελα Δημητρίου με υπερβολικό ρετούς… τόσο που δεν αναγνωρίζετε!
Επόμενο άρθροΘυμάστε Το παιδί-θαύμα που έπαιξε τον γιο του Κωνσταντάρα στην ταινία «Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι»
Είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικών-Ψυχολογίας) και συνέχισε τις σπουδές της στο Κέντρο Εκπαίδευσης Μεταφραστών «γλωσσολογία». Συνεργάστηκε με ιστοσελίδες Εναλλακτικής Δράσης και Ψυχολογίας στον τομέα της μετάφρασης και με τις καλλιτεχνικές ιστοσελίδες Mindradio, Culturenow και Fermou-Art στον τομέα κριτικής θεάτρου, κινηματογράφου και βιβλίου. Πλέον αρθρογραφεί στο περιοδικό Koita Magazine.