Θέλετε να ετοιμαστείτε για την παραλία – αλλάξτε τρόπο ζωής! Δεν είναι μυστικό πως το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς είναι δύσκολο να απομακρυνθεί. Ωστόσο, όλα είναι δυνατά. Να τρώτε υγιεινές τροφές και να είστε πιο ενεργοί!

Για να σας βοηθήσουμε να χάσετε το λίπος της κοιλιάς, σας έχουμε ετοιμάσει μία λίστα από 4 ασκήσεις για τους κοιλιακούς που θα σας βοηθήσουν να δυναμώσετε τον κορμό σας.

Ωστόσο, μην ξεχνάτε πως και η σωστή διατροφή είναι απαραίτητη και παίζει σημαντικό ρόλο στην καύση του περιττού λίπους.

Για να τελειοποιήσετε αυτές τις ασκήσεις δεν θα χρειαστείτε επιπλέον εξοπλισμό, πέρα από ένα πάγκο, που μπορείτε να αντικαταστήσετε με το κρεβάτι σας.

Ξεκινήστε να τις κάνετε από σήμερα και θα δείτε και μόνοι σας!

1. Κοιλιακοί με ανυψωμένα πόδια

23-3

2. Σήκωμα των γονάτων από καθιστή θέση

24-2

3. Αντίστροφοι κοιλιακοί με σήκωμα της μέσης

25-2

4. Σήκωμα των γοφών με τα δάχτυλα των ποδιών να δείχνουν προς το ταβάνι.

26-1

Για κάθε άσκηση κάντε 3 σετ των 15 επαναλήψεων και σταδιακά αυξήστε τις επαναλήψεις.

Και μην ξεχνάτε κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα και ακολουθείστε μας στο instagram 

Διαβάστε ακόμα:

Μήπως έχεις αργό μεταβολισμό; – Τα σημάδια που πρέπει να προσέξεις!

Δεν θα πιστεύετε πώς μεταμορφώθηκε μία γυναίκα κόβοντας μόνο τη ζάχαρη