Αρχική ΘΕΑΜΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ i.P.A.S. FILM FESTIVAL 2018 I Summer Edition

i.P.A.S. FILM FESTIVAL 2018 I Summer Edition

job interview

Το i.P.A.S. FILM FESTIVAL ταξιδεύει σε ένα “νησί” στο κέντρο της Ελλάδας, τον πρωτότυπο πολυχώρο δημιουργίας και εκδηλώσεων στις Ράχες Φθιώτιδας, το “Nisi”.

Έχοντας στις βαλίτσες μας 55 ταινίες μικρού μήκους από 25 διαφορετικές χώρες και σινεφίλ διάθεση, στήνουμε πανιά και προτζέκτορα δίπλα από την παραλία για ένα νυχτερινό Open Air 3ήμερο προβολών.

Σας καλούμε σε μια ακόμη γιορτή του πολιτικού σινεμά, που αναδεικνύει ανεξάρτητες κινηματογραφικές παραγωγές ταινιών μικρού μήκους απ’ όλο τον κόσμο, με βασικό θέμα την τρέχουσα κοινωνική επικαιρότητα και την επίδραση της 7ης Τέχνης στα μεγάλα ζητήματα της ανθρώπινης περιπέτειας.

i.P.A.S. FILM FESTIVAL, 13-15 Ιο υ λίο υ 2018 σ τ ον Πο λ υ χώ ρο Nisi,
Θέση Άγιος Ιωάννης, Παραλία Ραχών, Φθιώτιδα, Στυλίδα 353 00
Ο Πολυχώρος Nisi:
Το Nisi γεννήθηκε ως ένα μέρος ξεχωριστό, μέσα στη φύση και δίπλα στη θάλασσα, με
γνώμονα την ανάγκη για δημιουργία, χαλάρωση, διασκέδαση, περιπέτεια. Μικροί και
μεγάλοι μοιράζονται θετική ενέργεια μέσα από μία σειρά υπαίθριων αθλητικών και
πολιτιστικών δραστηριοτήτων. Ένας πρωτότυπος πολυχώρος που συνδέει όλες τις
ηλικίες κι όλες τις εθνικότητες προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες, αποτελώντας
ιδανική επιλογή για εναλλακτικό τουρισμό.

ΑΡΧΙΚΗ


Επικοινωνία:
Τηλ. Επικοινωνίας: +30 6950 686 277
Επίσημη ιστοσελίδα: www.ipasfilmfestival.com
Email: ipas.filmfestival@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/ipasfilmfestival
Παραγωγή: The Default Project Κοιν.Σ.Επ

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΔΡΑΣΗ:
Εργαστήριο για Παιδιά “ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ”
Μέσα από το δημιουργικό παιχνίδι και τις ασκήσεις γνωριμίας και εμπιστοσύνης,
μαθαίνουμε τη σημασία της “Διαφορετικότητας”.
Page 1
j’ai montré mon chef-d’œvre aux grandes personnes et je leur ai demandé si mon dessin
leur faisait peur.
Elles m’ont répondu: “Pourquoi un chapeau ferait-il peur?”
Mon dessin ne représentait pas un chapeau. Il représentait un serpent boa qui digérait un
éléphant. J’ai alors dessiné l’intérieur du serpent boa, afin que les grandes personnes
puissent comprendre. Elles ont toujours besoin d’explications.
Έδειξα στους μεγάλους το έργο τέχνης μου και τους ζήτησα να μου πουν αν τους φοβίζει.
Μου απάντησαν: “Γιατί να μας φοβίζει ένα καπέλο;”
Το σχέδιο μου δεν παρουσιάζει ένα καπέλο. Παρουσιάζει έναν βόα που χωνεύει έναν
ελέφαντα. Οπότε σχεδίασα το εσωτερικό του βόα για να μπορέσουν να καταλάβουν οι
μεγάλοι. Έχουν πάντα ανάγκη για εξηγήσεις.
Antoine de Saint-Exupéry “Le Petit Prince”
Βασιζόμενοι στην παραπάνω φράση του διηγήματος του “Μικρού Πρίγκιπα” και
πιστεύοντας βαθιά στις ακατέργαστες αλήθειες που τα παιδιά και μόνο αυτά μπορούν να
ομολογήσουν, η ομάδα του i.P.A.S. δημιουργεί μια παράλληλη δράση για τους μικρούς
φίλους του πολυχώρου Νησί.
Στο εγχείρημα αυτό τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν μεταξύ τους μέσα από
ειδικές ασκήσεις γνωριμίας και εμπιστοσύνης και στην συνέχεια να παρακολουθήσουν
ταινίες κινουμένων σχεδίων του φεστιβάλ, που αφορούν τη διαφορετικότητα και να μας
μιλήσουν για τα συναισθήματα που τους προκαλούν.
Στόχος του εργαστηρίου είναι:
Να μπορέσουν όλα τα παιδιά ανεξαρτήτως εθνικότητας, γλώσσας, κουλτούρας να
συνυπάρξουν και να επικοινωνήσουν μεταξύ τους μέσα από εναλλακτικούς τρόπους
παιχνιδιού και γνωριμίας που θα τους προτείνουν οι εμψυχωτές του εγχειρήματος.
Να εκφραστούν ελεύθερα και να μας εισάγουν στον δικό τους τρόπο αντίληψης της
κοινωνία μας και του περιβάλλοντος στο οποίο μεγαλώνουν.
Να παίξουν, να γελάσουν, να συνεργαστούν και να γεμίσουν δημιουργικά τον χρόνο των
καλοκαιρινών τους διακοπών.
Να διδάξουν τον τρόπο, σε εμάς τους “μεγάλους”, να αντιλαμβανόμαστε έννοιες και
αλήθειες χωρίς εξεζητημένες εξηγήσεις αλλά με οδηγό την φαντασία και το ένστικτο.
* Το εργαστήρι θα μαγνητοσκοπηθεί για τις ανάγκες του φεστιβάλ

* Μηδενικό κόστος συμμετοχής

Πληροφορίες Εργαστηρίου:
Ημερομηνίες: Καθημερινά από τις 13 έως τις 15 Ιουλίου

Ωράριο: 17.00 – 19.30
Δήλωση Συμμετοχής και πληροφορίες: +30 6950686277
Η εκπρόσωπος του εγχειρήματος
Η ιδέα του εγχειρήματος δημιουργήθηκε από την Άρτεμις Λειβαδάρου, ιδρυτικό μέλος του
i.P.A.S. Film Festival και της καλλιτεχνικής εταιρείας που το εκπροσωπεί με διακριτικό
τίτλο “The Default Project”. Με πολυετή εμπειρία (15 έτη) στην διοργάνωση και
διεκπεραίωση Πολιτιστικών Εκδηλώσεων και με έντονη δραστηριότητα σε προγράμματα
Page 2
κοινωφελούς χαρακτήρα και ενδιαφέροντος, σχεδιάζει βήμα προς βήμα τους τρόπους
που τα παιδιά, μέσω του εργαστηρίου αυτού θα μπορέσουν να επικοινωνήσουν, να
συνυπάρξουν και να κατανοήσουν έννοιες όπως αυτή της “Διαφορετικότητας”
Βιβλιογραφία που στηρίχθηκε το εργαστήρι:
• Αβέρωφ – Ιωάννου, Τ. (1994, δ’ έκδοση), Μαθαίνοντας τα παιδιά να συνεργάζονται,
Θυμάρι, Αθήνα

• Άλκηστις, (1999), Η Δραματοποίηση για παιδιά, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα

• Αρχοντάκη, Ζ. – Φιλίππου, Δ. (2003), 205 βιωματικές ασκήσεις για εμψύχωση,
Καστανιώτης, Αθήνα

• Βαϊκούση, Δ. (2003), Εκπαίδευση Ενηλίκων: Οι δυσκολίες στην επικοινωνία Εκπαιδευτών
και Εκπαιδευόμενων, επιμέλ. Δ. Βεργίδης, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα

• Γιώργας, Δ. (1995), Κοινωνική Ψυχολογία τομ. Β’, δ’ εκδ. , Αθήνα

• Γκιάστας, Γ. (2003), Εκπαίδευση Ενηλίκων: Η ψυχολογία Ομάδων στην εκπαίδευση
ενηλίκων, επιμέλ. Δ. Βεργίδης, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα

• Γκόβας, Ν. (2002), Για ένα νεανικό δημιουργικό θέατρο, Μεταίχμιο, Αθήνα

• Duglas, T. (1997), Η επιβίωση στις Ομάδες, γ’ έκδοση, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα

• Fontana, D. (1981), Ψυχολογία για εκπαιδευτικούς, Σαββάλας, Αθήνα

• Jaques, D. (2001), Μάθηση σε ομάδες, Μεταίχμιο, Αθήνα

• Καμαρινού, Δ. (1999), β’ έκδοση), Βιωματική Μάθηση στο σχολείο, Ξυλόκαστρο

• Κόκκος, Α. (2003), Εκπαίδευση Ενηλίκων: Ο μετασχηματισμός των στάσεων και ο ρόλος
του εμψυχωτή, επιμέλεια Δ. Βεργίδης, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα

• Κουρετζής, Λ. (2008), Το θεατρικό παιχνίδι και οι διαστάσεις του, Ταξιδευτής, Αθήνα

• Λαλούμη – Βιδάλη, Ε. Ανθρώπινες Σχέσεις και Επικοινωνία στην Προσχολική
Εκπαίδευση, Σύγχρονες Εκδόσεις, Θεσσαλονίκη

• Μακέλη, Γρ. (2007), Ας δουλέψουμε μαζί, η λειτουργία της Ομάδας – η δουλειά με την
Ομάδα, ΥΠΕΠΘ & ΚΠΕ Μακρινίτσας, Μακρινίτσα
• Χρυσαφίδης, Κ. (1994), Βιωματική – Επικοινωνιακή Διδασκαλία, Gutenberg, Αθήνα

• Wetherell, M., επιμέλεια (2004), Ταυτότητα, Ομάδες και κοινωνικά ζητήματα, Μεταίχμιο,
Αθήνα

Και μην ξεχνάτε κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.

Διαβάστε ακόμη:

Καταχειροκροτήθηκε η «Αντιγόνη» των Χειλάκη-Δούνια στο Δημοτικό Κηποθέατρο Παπάγου


Ακολουθείστε το Koitamagazine.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα καλλιτεχνικά νέα!

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram



Προηγούμενο άρθροΑll Souls Festival | Making Space for Disability in the Arts
Επόμενο άρθροΆνθια Κωνσταντινίδου: ” Ο Paulo Coelho έχει πει πως αυτό που ψάχνουμε μας ψάχνει και αυτό”