Αρχική RETROLOVERS Αλίκη Βουγιουκλάκη Ποια ταινία της Αλίκης Βουγιουκλάκη ξεχωρίζετε πιο πολύ;

Ποια ταινία της Αλίκης Βουγιουκλάκη ξεχωρίζετε πιο πολύ;

1392bc5cee4c3b5c14ee9c982fafd818

Ποια ταινία της Αλίκης Βουγιουκλάκη ξεχωρίζετε πιο πολύ;

Από μικρή η Αλίκη λάτρευε τη Μαίρη Πίκφορντ και την Γκρέτα Γκάρμπο. Το πλούσιο υποκριτικό της ταλέντο διαφάνηκε από τα παιδικά της ακόμα χρόνια, πρωταγωνιστώντας στις περισσότερες σχολικές θεατρικές παραστάσεις.

Aγαπήθηκε, χειροκροτήθηκε και όλος ο κόσμος υποκλίθηκε στο πηγαίο ταλέντο της «εθνικής σταρ της Ελλάδος»!

Το 1961 η Αλίκη Βουγιουκλάκη συγκροτεί τον δικό της θίασο, ανεβάζοντας τα έργα «Καίσαρ και Κλεοπάτρα», «Χτυποκάρδια στο θρανίο» κ.α. Στο μεταξύ, γνωρίζεται με το Φιλοποίμενα Φίνο, συνεργάζεται με την εταιρεία του, τη «Φίνος Φιλμ», και μαζί κάνουν πολλές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του ελληνικού κινηματογράφου.

Ξεχωρίζουν: «Η Αλίκη στο Ναυτικό», «Η Λίζα και η άλλη», «Η κόρη μου η Σοσιαλίστρια», «Η Μαρία της Σιωπής», «Ο αγαπητικός της Βοσκοπούλας», «Το κορίτσι με τα παραμύθια», «Διακοπές στην Αίγινα», «Έρωτας στους αμμόλοφους», «Αστέρω», «Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο», «Μανταλένα», «Η Υπολοχαγός Νατάσσα», «Η ψεύτρα» κ.α.

Ποια ταινία της αγαπάτε περισσότερο; Αλήθεια μπορούμε να ξεχωρίσουμε κάποια; Πάμε να θυμηθούμε κάποιες πολύ αγαπημένες και διαχρονικές!

Η Αλίκη στο ναυτικό

1392bc5cee4c3b5c14ee9c982fafd818

Ταινία  του Αλέκου Σακελλάριου, που γυρίστηκε το 1960 και έκανε πρεμιέρα στις 20 Φεβρουαρίου 1961, σε μουσική Μάνου Χατζιδάκι. Μάλιστα ήταν η πρώτη έγχρωμη ταινία της Φίνος Φιλμ, καθώς και της Αλίκης Βουγιουκλάκη.

Η Αλίκη είναι κόρη του Διοικητή της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων. Συναντάει τον δόκιμο Κώστα κατά την διάρκεια ενός ταξιδιού της στον Πόρο και τον ερωτεύεται, χωρίς να γνωρίζει ότι ειναι δόκιμος. Δίνουν ραντεβού για να συναντηθούν, αλλά επειδή κανείς δεν τα καταφέρνει να έρθει (λόγω του πατέρα της Αλίκης και οι δύο!) στέλνουν τους φίλους τους, αλλά οι φίλοι τους δεν ξέρουν ο ένας τον άλλο και έτσι η Αλίκη και ο Κώστας νομίζουν ότι δεν θα ξανασυναντηθούν ποτέ. Συναντούνται ξανά στον καλοκαιρινό χορό της Σχολής Δοκίμων, όπου ο ένας μαθαίνει ποιος είναι πραγματικά ο άλλος.

Στη συνέχεια, η σχολή των δόκιμων πρόκειται να πάει ένα εκπαιδευτικό ταξίδι. Όταν η Αλίκη το μαθαίνει αυτό προσπαθεί να βρει αφορμή να μπει στο πλοίο. Έτσι βγάζει την βαλίτσα του πατέρα της από το αυτοκίνητο και καταφέρνει με αφορμή την βαλίτσα να μπει στο πλοίο. Επισκέπτεται τον Κώστα στο πλοίο, όπου και εγκλωβίζεται με τη θέληση της, καθώς αυτό σαλπάρει. Μεταμφιέζεται σε ναύτη για να μη γίνει αντιληπτή. Η παρουσία της Αλίκης στο πλοίο γίνεται πηγή αρκετών κωμικών γεγονότων.

Η Νεράιδα και το Παλικάρι

photo10-13-e1458927678858

Η Νεράιδα και το Παλικάρι είναι μια  αισθηματική κωμική ταινία του 1969 σε σκηνοθεσία Ντίνου Δημόπουλου, και σενάριο Λάκη Μιχαηλίδη, με πρωταγωνιστές την Αλίκη Βουγιουκλάκη, τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ, τον Διονύση Παπαγιαννόπουλο και τον Σπύρο Καλογήρου.

Στην Κρήτη, υπάρχει μια μεγάλη βεντέτα που κρατάει αιώνες, ανάμεσα στους Βροντάκηδες και τους Φουρτουνάκηδες. Η κάθε μια από τις δύο οικογένειες κρατάνε μακριά τα παιδιά τους για να μη τύχει και αγαπηθούν, οι Βροντάκηδες το γιο τους το Μανούσο, τον έστειλαν από μικρό παιδί στην Αθήνα. Όταν όμως ο Μανούσος κατεβαίνει από την Αθήνα, μετά από κάλεσμα των γονιών του για να τον προξενέψουν με την κόρη του Κωνσταντογιωργάκη το Λενιώ, που είναι “βαρέων βαρών” και αντικρίζει για πρώτη φορά το Κατερινιώ των Φουρτουνάκηδων στο γλέντι του αρραβώνα της με τον Καπετάν Σκανταλάκη, τότε ανθίζει ένας μεγάλος έρωτας που όταν αποκαλύπτεται ανάβουν τα αίματα και η βεντέτα, αλλά όλα θα καταλήξουν σε ένα ευτυχισμένο γάμο.

Μανταλένα

78

Ελληνική αισθηματική, κωμική-δραματική, μιούζικαλ ταινία του 1960, σε παραγωγή Φίνος Φιλμ σε σκηνοθεσία Ντίνου Δημόπουλου και σε σενάριο του Γιώργου Ρούσσου. Πρωταγωνιστούν οι Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ και Παντελής Ζερβός. Είναι, επίσης, βραβευμένη στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Η ταινία αφορά τη Μανταλένα, μία δυναμική γυναίκα, που παρά τις αντιξοότητες που της παρουσιάζονται προσπαθεί να ζήσει, μετά τον θάνατο του πατέρα της, που ήταν βαρκάρης. Όταν αποφασίζει να συνεχίσει την ανδρική δουλειά του Κοσμά, το χωριό προβληματίζεται, ενώ υπάρχει μία έχθρα με την οικογένεια άλλων βαρκάρηδων. Ο παπά-Φώτης όμως, παίρνει την κατάσταση στα χέρια του, και τη βοηθά να ξεπεράσει τα προβλήματά της. Τέλος, η Μανταλένα, παντρεύεται με τον γιο της αντίπαλης οικογένειας.

Η κόρη μου η σοσιαλίστρια

db11c422-e0b9-4c4d-86be-e9bda8380f19

Η κόρη μου η σοσιαλίστρια είναι ελληνική μουσική, ρομαντική, κωμική ταινία του 1966, σε σενάριο και σκηνοθεσία Αλέκου Σακελλάριου. Η παραγωγή έγινε από την Δαμασκηνος – Μιχαηλίδης. Πρωταγωνιστούν οι Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ και Λάμπρος Κωνσταντάρας.

Ο χήρος εργοστασιάρχης Αντώνης Δέλβης έχει μία μοναχοκόρη, τη Λίζα, που σπουδάζει στο Λονδίνο. Ο Δέλβης ονειρεύεται ότι η Λίζα θα τον αντικαταστήσει μια μέρα στη διεύθυνση του εργοστασίου του. Εκείνη, όμως, καταφθάνει από το Λονδίνο με εντελώς νέες και ανατρεπτικές ιδέες και ετοιμάζεται να αναλάβει τη διεύθυνση του εργοστασίου σκοπεύοντας να κάνει πολλές καινοτομίες, αλλά και να χτυπήσει την αυταρχικότητα του πατέρα της. Οι προοδευτικές και σοσιαλιστικές ιδέες της, σχετικά με την απασχόληση, οδηγούν τη Λίζα σε σύγκρουση με τον πατέρα της και με την κοινωνικοπολιτική κατάσταση της εποχής.

Σε μια πορεία ειρήνης, όπου συμμετείχε παρά τη ρητή απαγόρευση του πατέρα της, η Λίζα γνωρίζει τον Γιώργο, ένα φανατικό φιλειρηνιστή νεαρό διαδηλωτή με τον οποίο διαπληκτίζεται από ένα λάθος με αποτέλεσμα να καταλήξουν αμφότεροι στο κρατητήριο. Στην αρχή η Λίζα δείχνει να τον περιφρονεί. Τελικά όμως τον ερωτεύεται αν και ο μαχητικός νεαρός είναι υπάλληλος του πατέρα της και δεν είναι και τόσο ευπρόσδεκτος από τα αφεντικά. Στο τέλος, όμως, παντρεύονται.

Η Αρχόντισσα κι ο Αλήτης

pipis2616-682×384

Η Αρχόντισσα κι ο Αλήτης είναι μια αισθηματική κωμωδία με παραγωγή του Φίνου Φιλμ, με σκηνοθέτη Ντίνου Δημόπουλου, με σενάριο του Λάκη Μιχαηλίδη και πρωταγωνιστές την Αλίκη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Πρόκειται και η μεγάλη επιστροφή της Αλίκης Βουγιουκλάκη, μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας.

Η Ρένα Κατσαρού (Αλίκη Βουγιουκλάκη) κόρη του πλούσιου Κατσαρού (Διονύσης Παπαγιαννόπουλος) τσακώνεται με τον πατέρα της γιατί θέλει να την παντρέψει με τον γιο του εφοπλιστή Ντίνο (Γιώργος Τσιτσόπουλος) και εκείνη δραπετεύει για να πάει στα Γιάννενα ντυμένη αγορίστικα. Στον δρόμο συναντάει τον Λευτέρη (Δημήτρης Παπαμιχαήλ), έναν φτωχό νεαρό ο οποίος πάει στα Γιάννενα, για να δουλέψει στον θείο του και να καταφέρει να προικίσει την αδερφή του, Αννέτα (Φλωρέττα Ζάννα), επειδή ο αρραβωνιαστικός της Νέστορας (Πέτρος Λοχαΐτης) ζήτησε προίκα, και του συστήνεται ως Πίπης.

Ο Κατσαρός αναζητεί την κόρη του και δίνει μεγάλα χρηματικά ποσά για να βρεθεί. Ο Νέστορας την αναζητεί. Η Ρένα αποκαλύπτει στον Λευτέρη ποια είναι και ο Νέστορας την βρίσκει όσο ο Λευτέρης λείπει. Η Ρένα νομίζει ότι εκείνος την πρόδωσε. Τέλος, παντρεύεται τον Λευτέρη.

Το πιο λαμπρό αστέρι

3b3e749011568df066956f2034087c10_XL

Ταινία του 1967 σε σκηνοθεσία Κώστα Καραγιάννη και σενάριο Λάκη Μιχαηλίδη.

Μια όμορφη κοπέλα (Αλίκη Βουγιουκλάκη) εργάζεται στην ψαραγορά και ψυχαγωγεί τον κόσμο με τα τραγούδια της. Ονειρεύεται να γίνει τραγουδίστρια και σύντομα θα εργαστεί στο νυχτερινό κέντρο του Μενεξέ (Νικήτας Πλατής). Δουλεύει μαζί με τον σπουδαστή κλασικής μουσικής (Δημήτρης Παπαμιχαήλ), με τον οποίο δεν έχει καλές σχέσεις.

Αγνοεί ότι η επιτυχία της οφείλεται, εν πολλοίς, στον στιχουργό των τραγουδιών της που δεν είναι άλλος από τον συγκεκριμένο σπουδαστή. Εκείνος πεισμώνει και, παρά την έλξη που υπάρχει ανάμεσά τους, θα παντρευτεί μια άλλη κοπέλα (Μαίρη Ιωαννίδου), κόρη ενός πλούσιου οικογενειακού φίλου (Σταύρος Ξενίδης). Όταν τελικά παραμερίσουν τους ανταγωνισμούς τους, οι δύο νέοι θα ξαναβρεθούν για να ζήσουν ευτυχισμένοι.

 

Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο

ksilo

Ελληνική, κωμική, αισθηματική, κινηματογραφική ταινία του 1959, σε σενάριο και σκηνοθεσία Αλέκου Σακελλάριου και σε παραγωγή Φίνος Φιλμ. Στην ταινία πρωταγωνιστούν η Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ.

Η κλασική αυτή ελληνική ταινία πρόκειται για μια από τις γνωστότερες και επικερδέστερες του Ελληνικού Κινηματογράφου. Ο ρόλος της μαθήτριας, Λίζας Παπασταύρου, εκτόξευσε την Αλίκη Βουγιουκλάκη και την έκανε σταρ. Η ταινία, στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το 1960, βραβεύτηκε ως μια από τις καλύτερες ελληνικές ταινίες της πενταετίας 1955-1960.

Η ταινία αναφέρεται στον έρωτα που δημιουργείται μεταξύ ενός φτωχού, φιλότιμου καθηγητή, του Πάνου Φλωρά (φιλόλογος) και μιας νεαρής πλούσιας, κακομαθημένης μαθήτριας της Λίζας Παπασταύρου. Η ταινία κιόλας από την αρχή μας μεταφέρει τις διαφορές της πλούσιας ζωής και της φτωχικής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η διαφορά της αντιμετώπισης του φαγητού μεταξύ του καθηγητή και της μαθήτριας. Η μαθήτρια, παρά το πλουσιοπάροχο γεύμα της, το περιφρονεί και το δίνει στο σκύλο της, ενώ ο καθηγητής αρκείται σε ό,τι μπορεί να του προσφέρει η οικονομική του θέση, και λέει και ευχαριστώ.

Όλα αρχίζουν όταν ένας φιλόλογος αναζητεί δουλειά σε ένα σχολείο, όπου το πλείστον των μαθητριών είναι από πλούσια οικογένεια. Ο γυμνασιάρχης του σχολείου, αναφέρει στον φιλόλογο ότι δε θα τα καταφέρει στη θέση του, διότι είναι νεαρός και τα κακομαθημένα κορίτσια θα του πάρουν τον αέρα. Τελικά, ο Φλωράς, πείθει τον γυμνασιάρχη να τον πάρει δοκιμαστικά. Έτσι ο καθηγητής αρχίζει την παράδοση, αφού πρώτα τον παρουσίασε, ο γυμνασιάρχης.

Ο κ.Φλωράς

Στην τάξη μέσα θα προσπαθήσει να διδάξει Όμηρο, σύντομα όμως θα διαπιστώσει ότι τα κορίτσια έρχονται περισσότερο για να κάνουν την πλάκα τους, χωρίς να υπολογίζουν τη μόρφωσή τους. Προσπαθούν όλες να πουν την πιο αστεία ατάκα ή, απλά, να πειράξουν τον καθηγητή τους. Οι πολλές διακοπές για ανούσιους λόγους από την Παπασταύρου τον εξοργίζει: τη σηκώνει όρθια και της λέει ό,τι πιστεύει για εκείνη και, γενικότερα, για αυτούς που έχουν λεφτά και δεν έχουν ανάγκη να δουλέψουν και τους συγκρίνει με τους φτωχούς μαθητές που είχε. Τους κάνει κοινώς ένα κήρυγμα περί ηθικής.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι μαθήτριες να νευριάσουν και να δράσουν με τον δικό τους τρόπο, έτσι η Παπασταύρου προτίθεται να βάλει τον πατέρα της να μιλήσει στον γυμνασιάρχη, για αυτόν τον Φλωρά.

Παρόλα αυτά η Παπασταύρου βρίσκει έτερο τρόπο, ώστε να απαλλαγούν από την παρουσία του. Καθώς εκείνος γευματίζει στην τάξη, μπαίνει η Παπασταύρου, δήθεν για να πάρει μια σοκολάτα και του την προσφέρει. Τότε αρχίζει και γίνεται πιο φιλική απέναντί του. Όταν θα προσπαθήσει εκείνη να του φτιάξει τη γραβάτα, εκείνος θα καταλάβει ότι τον πλησιάζει πονηρά και θα την χαστουκίσει. Η Παπασταύρου, παρερμηνεύει τα γεγονότα και βάζει τη μάνα της να τηλεφωνήσει στον γυμνασιάρχη, λέγοντας ότι ζαλίζεται ακόμα και άλλα τέτοια. Ο γυμνασιάρχης οργίζεται από το γεγονός, αλλά οι συνάδελφοι καθηγητές δε συμμερίζονται αυτήν την άποψη, και τάσσονται υπέρ του Φλωρά. Τελικά, ο Φλωράς, χάνει τη θέση του.

Η Παπασταύρου

Ωστόσο, η Παπασταύρου, φιλοτιμείται και λέει την αλήθεια στη μητέρα της, ότι δηλαδή δεν τη χτύπησε τόσο πολύ όσο ισχυρίστηκε και ότι είναι κρίμα να χάσει τη δουλειά του ένας φτωχός άνθρωπος. Η Παπασταύρου θα βάλει τώρα τον πατέρα της να διορθώσει τα πράγματα. Ο πατέρας της, τάσσεται κι αυτός υπέρ του καθηγητή, λέγοντάς του, να γιάσει το χεράκι του. Εν τέλει ο καθηγητής ξαναπιάνει δουλειά. Από εκεί και έπειτα, οι καθηγητές όλοι θα ακολουθήσουν αυτή τη μέθοδο του χαστουκιού, που δεν προβλεπόταν σε ένα τέτοιο κολλέγιο, και τα πράγματα θα ηρεμήσουν αισθητά.

Σε μια εκδρομή που πραγματοποιεί το σχολείο, η Παπασταύρου, πιάνεται στα χέρια με μια συμμαθήτριά της, η οποία θέλει να κάνει φάρσα στον Φλωρά, διότι ισχυρίστηκε ότι έχει αισθήματα για εκείνον, ακούγοντάς το αυτό η Παπασταύρου θύμωσε, όμως ήταν η αλήθεια: στη συνέχεια, στην παράδοση, θα σηκωθεί η Παπασταύρου να απαγγείλει και να μεταφράσει τον περίφημο στίχο του Σοφοκλή:

Ἔρως ἀνίκατε μάχαν, Ἔρως, ὃς ἐν κτήμασι πίπτεις,

ὃς ἐν μαλακαῖς παρειαῖς νεάνιδος ἐννυχεύεις,

φοιτᾷς δ᾽ ὑπερπόντιος ἔν τ᾽ ἀγρονόμοις αὐλαῖς· καί σ᾽ οὔτ᾽ ἀθανάτων φύξιμος οὐδεῖς

οὔθ᾽ ἁμερίων σέ γι᾽ ἀνθρώπων. ὁ δ᾽ ἔχων μέμηνεν.

σὺ καὶ δικαίων ἀδίκους φρένας παρασπᾷς ἐπὶ λώβᾳ

Κατόπιν θα βάλει τα κλάματα και θα σταματήσει την απαγγελία, δείχνοντας ότι πλέον μπορεί και να μεταφράσει, αλλά και τονίζοντας ότι πλέον είναι ερωτευμένη. Το τέλος της χρονιάς, βρίσκει τη μαθήτρια να προβιβάζεται, κι αυτό χάριν του καθηγητή, που την ενέπνευσε. Στο τέλος, αφού δεν μπόρεσε να του πει τι νιώθει για αυτόν, τον σταματάει ο πατέρας της, που πήγαινε με το αμάξι, και του ζητά να έρθει μαζί τους, κι εκείνος δέχεται, η ταινία τελειώνει, ενώ οι υπόλοιπες μαθήτριες ακολουθούν το αμάξι, απαγγέλοντας τον παραπάνω στίχο του Σοφοκλή.

Ένα αστείο κορίτσι

ena_asteio_koritsi_0

Ταινία που γυρίστηκε το 1970 με πρωταγωνίστρια την Αλίκη Βουγιουκλάκη.

Σε αυτήν υποδύεται τη Χριστίνα, μια κοπέλα, που εργάζεται σαν κλόουν σε ένα μικρό τσίρκο. Συναντά τον Αλέκο (Νίκος Γαλανός), γιος του εφοπλιστή Βενιέρη, αλλά δεν του αποκαλύπτει την επαγγελματική της ιδιότητα. Πιάνει δουλειά στο σπίτι του σαν υπηρέτρια και σύντομα ερωτεύονται, αλλά ύστερα από μια παρεξήγηση, η Χριστίνα θα αναγκαστεί να επιστρέψει στο τσίρκο. Ο Αλέκος την βρίσκει ξανά και την παίρνει μαζί του στο Λονδίνο για να γνωρίσει τον πατέρα του.

Η Σωφερίνα

soferina

Ελληνική κωμική ταινία του 1964, σε σκηνοθεσία Αλέκου Σακελλάριου και σε σενάριο Γιώργου Ρούσσου, το οποίο βασίστηκε σε θεατρικό έργο του τελευταίου, ονόματι Το τελευταίο ψέμα. Η ταινία αυτή βγήκε στις αίθουσες την ίδια εβδομάδα με την ταινία Το δόλωμα που είχε το ίδιο πρωταγωνιστικό δίδυμο, αλλά διαφορετική εταιρεία παραγωγής. Στην ταινία συμπρωταγωνίστησαν για πρώτη και μοναδική φορά δύο μεγάλες σταρ της εποχής, η Αλίκη Βουγιουκλάκη και η Μάρω Κοντού.

Η Μαίρη ζει ευτυχισμένη με τον άντρα της, Νίκο, ως τη μέρα που η στενή της φίλη, Λιλή, της ζητάει να δανειστεί για λίγο το αυτοκίνητό της. Στην πραγματικότητα, η Λιλή, που είναι παντρεμένη με τον ζηλιάρη Μιχαλάκη, έχει ένα παράνομο ραντεβού με το καινούριο της φλερτ, τον Πάκη. Πηγαίνοντας να τον συναντήσει, παθαίνει ένα ατύχημα.

Οταν επιστρέφει το αυτοκίνητο, η Μαίρη διαπιστώνει ότι είναι τρακαρισμένο σε πολλά σημεία. Ομως, προκειμένου να υπερασπιστεί την υπόληψη της φίλης της και για να καλύψει ταυτόχρονα τις συζυγικές της αταξίες, η Μαίρη αναγκάζεται να πει ψέματα στον Νίκο. Το ένα ψέμα, όμως, φέρνει το άλλο και οι συνέπειες είναι απρόβλεπτες…

Χτυποκάρδια στο Θρανίο

vougiouklaki

Ελληνική κωμική κινηματογραφική ταινία του 1963 σε παραγωγή του Κλέαρχου Κονιτσιώτη και σε σκηνοθεσία Αλέκου Σακελλάριου. Πρωταγωνιστούν οι Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ.

Η ταινία γυρίστηκε ταυτόχρονα σε δύο εκδόσεις, ελληνική και τουρκική. Στην τουρκική έκδοση, που είχε τίτλο Sıralardaki Heyecanlar, πρωταγωνιστούσαν Τούρκοι ηθοποιοί, με εξαίρεση την Αλίκη Βουγιουκλάκη, που συμμετείχε και στις δύο εκδόσεις. Η τουρκική έκδοση δεν παίχτηκε ποτέ στην Τουρκία, επειδή προέκυψε ελληνοτουρκικό πολιτικό πρόβλημα.

Διαβάστε ακόμη:

Η Αλίκη Βουγιουκλάκη θα είναι πάντα “Το πιο Λαμπρό Αστέρι” που δεν έσβησε!


Ακολουθείστε το Koitamagazine.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα καλλιτεχνικά νέα!

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram



Προηγούμενο άρθροΜας είπαν πως το καρπούζι κάνει καλό στην καρδιά και στα νεφρά. Δεν μας είπαν όμως όλη την αλήθεια!
Επόμενο άρθροPower of Love: Η φωτογραφία – απόδειξη ότι Πάνος και Στέλλα ζουν τη μεγάλη αγάπη!