Αρχική ΘΕΑΜΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Είδαμε: “Έγκλημα στην αμμοθύελλα”

Είδαμε: “Έγκλημα στην αμμοθύελλα”

ayto

Σε ένα αινιγματικό και ενδιαφέρον ξεκίνημα κάπου στα μέσα της δεκαετίας του ‘40, o δρ Ενρίκε Ούμπερμαν, φυσιογνωμία ευγενική και συμπαθητική, φτάνει στο ξενοδοχείο της ξαδέρφης του αναζητώντας ανάπαυση και ηρεμία. 

Χωρίς να το περιμένει, η παραμονή του εκεί θα αναμοχλεύσει το πληγωμένο ερωτικό του παρελθόν, αφού το παλαιό αντικείμενο του πόθου του βρίσκεται τυχαία (ή μήπως όχι) στο ίδιο μέρος. Η νέα, λαμπερή και κακομαθημένη φαμ φατάλ Μαίρη είναι εκεί μαζί με την αδερφή της Εμίλια και τον απροσδιορίστων προθέσεων σύζυγό της Ατουέλ και δημιουργεί – προς μεγάλη της ικανοποίηση – καινούρια πάθη και προκλήσεις. Οι μπερδεμένες ερωτικές ιστορίες που δίνονται αποσπασματικά βάζουν τον θεατή σε ένα κλίμα περιέργειας ως προς τη συνέχεια της ιστορίας.

Το απομονωμένο ρετρό ξενοδοχείο στην έρημη αργεντίνικη ακτή, απέναντι ακριβώς από μια θάλασσα γεμάτη δυνατά ρεύματα και περιτριγυρισμένο από αμμώδεις λόφους που τη νύχτα ο άνεμος μετατρέπει σε φονικές παγίδες στήνει το τέλειο σκηνικό περίβλημα μέσα στο οποίο περιμένουμε να εκτυλιχθούν τα γεγονότα με την ταυτότητα του θύματος να είναι φυσικά αναμενόμενη.

Λίγο το ταξίδι με το τρένο, λίγο οι πολλοί υποψήφιοι θύτες που όλοι με κάποιο τρόπο εμπλέκονται με το θύμα, θυμίζουν ατμόσφαιρα Αγκάθα Κρίστι, με ένα μυστήριο όμως που δεν απογειώνεται ποτέ. Ομοίως δεν απογειώνονται και οι ερμηνείες, που θα μπορούσαν να καταστήσουν την ταινία αξιομνημόνευτη.

Ωστόσο, ο Αλεχάντρο Μάτσι στην ιδιαίτερα προσεγμένη σκηνοθεσία του μας δίνει κοντινά, καθαρά και φωτεινά πλάνα στα πρόσωπα των πρωταγωνιστών του σε μια προσπάθεια εισχώρησης στα μυστικά, τις αλήθειες, τα συναισθήματα και τα βαθύτερα κίνητρα των ηρώων του.

Στα συν η υπέροχη μουσική του Νικολά Σορίν: μελωδική, δυναμική και ταυτόχρονα ευαίσθητη υπόσχεται κλιμακούμενη ένταση, παρά τους εν τέλει ήπιους ρυθμούς.

Ο πραγματικός ένοχος θα εκπλήξει τον ανυποψίαστο θεατή, όμως όποιος έχει δει το επίσης φετινό «Δέκα ύποπτοι για φόνο» πιθανότατα θα κάνει πονηρά τον (αναπόφευκτο) συνειρμό.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Σκηνοθεσία: Αλεχάντρο Μάσι

Σενάριο: Αλεχάντρο Μάσι, Εστέρ Φέλντμαν

Πρωταγωνιστούν: Γκιγιέρμο Φραντσέλα, Λουισάνα Λοπιλάτο, Χουάν Μινουχίν, Χουστίνα Μπούστος, Κάρλος Πορταλούπι, Μάριο Αλακρόν, Μαριλού Μαρίνι

Διάρκεια: 111’

Χώρα: Αργεντινή

Είδος: Μυστηρίου


Ακολουθείστε το Koitamagazine.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα καλλιτεχνικά νέα!

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram



Προηγούμενο άρθροΓιατί πρέπει να κοιμόμαστε γυμνοί
Επόμενο άρθροΑισχύλεια 2018: ‘Ενα από τα καλύτερα Φεστιβάλ της Ευρώπης με έδρα την Ελευσίνα (πρόγραμμα)
Είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών (τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικών-Ψυχολογίας) και συνέχισε τις σπουδές της στο Κέντρο Εκπαίδευσης Μεταφραστών «γλωσσολογία». Συνεργάστηκε με ιστοσελίδες Εναλλακτικής Δράσης και Ψυχολογίας στον τομέα της μετάφρασης και με τις καλλιτεχνικές ιστοσελίδες Mindradio, Culturenow και Fermou-Art στον τομέα κριτικής θεάτρου, κινηματογράφου και βιβλίου. Πλέον αρθρογραφεί στο περιοδικό Koita Magazine.