Αρχική ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΣΜΟΣ Παράξενα έντομα με απίθανη εμφάνιση

Παράξενα έντομα με απίθανη εμφάνιση

dark3

Ανακαλύψεις εντόμων αλλά και διάφορων άλλων ειδών γίνονται διαρκώς καθώς η φύση έχει αρκετά πλάσματα άγνωστα στους επιστήμονες αλλά και στο ευρύ κοινό να επιδείξει ακόμα.

Έντομα που ανακαλύφθηκαν τυχαία από φωτογράφους αλλά και από βιολόγους σε διάφορα σημεία του πλανήτη εντυπωσιάζουν με την εμφάνισή τους που είναι εντελώς ασυνήθιστη ή καλύτερα… κάτι μας θυμίζει! Για του λόγου το αληθές, ρίξτε μια ματιά παρακάτω…

1. Μυρμήγκι Darth Vader

Το μυρμήγκι Cephalotes atratus είναι μεγαλύτερο από το μέσο όρο, μοιάζει να φοράει ένα τρομακτικό κράνος και φαίνεται νε έχει… υπερδυνάμεις.

2. Κάμπια Hello Kitty

Η κάμπια της πεταλούδας Bush Brown (Mycalesis Gotama) δεν μπορεί παρά να έχει ξεπηδήσει από όνειρα… hello Kitty.

3. Βρωμούσα Elvis Presley

Ο Αμερικανός φωτογράφος Darlyne Murawski ήταν σε μια φωτογραφική αποστολή με το National Geographic στο δάσος Khao Chong στη νότια Ταϊλάνδη, όταν ήρθε σε όλη τη ασυνήθιστο πλάσμα κάθεται σε ένα φύλλο.

4. Κάμπια Donald Trump

Στο μαλλί τους, η ομοιότητα είναι εντυπωσιακή, κάτι που επισημάνθηκε από τον φωτογράφο Jeff Cremer και τον βιολόγο Phil Torres όταν είδαν για πρώτη φορά αυτή την κάμπια ενός σκώρου σε τροπικό δάσος του Περού.

5. Κάμπια Alien

Ιθαγενές είδος των Φιλιππίνων, μοιάζει να έχει ξεπηδήσει από ταινία επιστημονικής φαντασίας.

Πηγή:http://www.sigmalive.com/

Ακολουθείστε το Koitamagazine.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα καλλιτεχνικά νέα!

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram

Προηγούμενο άρθροΓιατί οι γονείς πληγώνουν τόσο βαθειά;
Επόμενο άρθροΠοιοι είναι οι πλανήτες που μπορούν να κατοικηθούν;