Ελεύθερη αφέθηκε με προφορική εντολή της εισαγγελέως ποινικής δίωξης η νεαρή μητέρα που εγκατέλειψε το νεογέννητο κοριτσάκι της σε είσοδό πολυκατοικίας στην περιοχή Χαριλάου την Τρίτη.
Σε βάρος της σχηματίζεται δικογραφία για το αδίκημα της «έκθεσης ανηλίκου σε κίνδυνο» η οποία αναμένεται να διαβιβαστεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για 25χρονη φοιτήτρια Νοσηλευτικής η οποία προληπτικά νοσηλεύεται στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο λόγω του τοκετού.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ως πατέρας φέρεται ένας άγνωστος άνδρας ενώ η 25χρονη φέρεται να μην επιθυμεί να κρατήσει το μωρό που έφερε στον κόσμο.
Το νεογέννητο κοριτσάκι τοποθετήθηκε σε θερμοκοιτίδα και νοσηλεύεται στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Νεογνών του Ιπποκράτειο νοσοκομείου.
Το μωρό βρέθηκε εγκαταλελειμμένο το μεσημέρι της Τρίτης σε είσοδο πολυκατοικίας από ένοικο διαμερίσματος, ο οποίος ενημέρωσε την αστυνομία.
Η Αθήνα θα αλλάξει προς το καλύτερο μετά την αποκάλυψη του Ιλισσού ποταμού! Η Αθήνα είναι μια από τις λιγότερο “πράσινες” πόλεις στην Ευρώπη, όμως οι Αρχές προσδοκούν ότι αυτό θα αλλάξει αποκαλύπτοντας τον Ιλισσό ποταμό που ρέει κάτω από το ιστορικό κέντρο της πρωτεύουσας.
Κατά την αρχαιότητα ο Ιλισσός ήταν μια ειδυλλιακή ποτάμια διαδρομή σκιασμένη από πεύκα, όπου κάποτε δίδαξε ο Σωκράτης.Την δεκαετία του 1930 όμως, κατά την διάρκεια της ραγδαίας ανάπτυξης της πόλης, ο ποταμός καλύφθηκε και αργότερα κατασκευάστηκε γραμμή τραμ.
Η ανεπαρκής συντήρηση και οι κραδασμοί των τραμ προκάλεσαν ζημιές στην σήραγγα κάτω από την γραμμή με αποτέλεσμα την αναστολή, τον Οκτώβριο, της λειτουργίας του τραμ από την περιοχή του Νέου Κόσμου έως το Σύνταγμα. Οι πολεοδόμοι πρότειναν αντί για το δαπανηρό έργο ενίσχυσης της σήραγγας και επισκευής της γραμμής, αυτή να μεταφερθεί σε άλλη διαδρομή και να αποκαλυφθεί ο ποταμός. Προτείνεται η δημιουργία πάρκου μήκους 1,5 χιλιομέτρου κατά μήκος της κοίτης.
Η Αθήνα χρειάζεται περισσότερο πράσινο – το κέντρο έχει ελάχιστα πάρκα και κήπους – εξάλλου κατατάσσεται 22η στον κατάλογο των 30 πόλεων του European Green City Index που κατήρτισε ο Economist Intelligence Unit. Η Κοπεγχάγη είναι πρώτη και το Λονδίνο ενδέκατο. Προτείνεται η δημιουργία πάρκου μήκους 1,5 χιλιομέτρου κατά μήκος της κοίτης.
«Η ανακατασκευή της γραμμής του τραμ θα είναι εξαιρετικά δαπανηρή. Προτείνουμε να μην επισκευαστεί η σήραγγα, αλλά να αποκαλυφθεί το ποτάμι και να κατασκευαστεί πεζόδρομος από την Ακρόπολη μέχρι το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, που θα διασχίζει την καρδιά της πόλης», δήλωσε η Κατερίνα Χριστοφάκη, πολεοδόμος που πρωτοστατεί στην πρωτοβουλία.
Η πρόταση αυτή μοιάζει στην σύλληψή της με το φημισμένο High Line της Νέας Υόρκης, ένα εξαιρετικά πετυχημένο γραμμικό πάρκο κατασκευασμένο κατά μήκος της ιστορικής εναέριας σιδηροδρομικής γραμμής στο West Side του Μανχάταν.