Αρχική ΘΕΑΜΑ Η Κάρμεν Ρουγγέρη & η Χριστίνα Κουλουμπή φωτογραφίζονται αποκλειστικά για το Koita

Η Κάρμεν Ρουγγέρη & η Χριστίνα Κουλουμπή φωτογραφίζονται αποκλειστικά για το Koita

Η Κάρμεν Ρουγγέρη

Η Κάρμεν Ρουγγέρη & η Χριστίνα Κουλουμπή φωτογραφίζονται αποκλειστικά για το Koita. Η Κάρμεν Ρουγγέρη και η Χριστίνα Κουλουμπή, είναι η μάνα και η κόρη που αγαπιούνται και μπορούν να συνεργάζονται άψογα τρέφοντας τεράστιο σεβασμό η μια για την άλλη, τόσο στο κομμάτι του ταλέντου τους, αλλά και στο θέμα προσωπικότητας.

Φωτογραφήθηκαν για το τεύχος του Koita, του μήνα Σεπτέμβρη για ένα μίνι αφιέρωμα στο παιδικό θέατρο!

  • Φωτογράφος: Πάνος Ζουλάκης
  • Μακιγιάζ: Μαργαρίτα Μονέδα
  • Hair Styling: Δημήτρης Γκίρτζαλης
  • Συνέντευξη: Πάνος Σταματόπουλο

Ποια είναι τα σχέδια σας για την σεζόν που έρχεται;

Κάρμεν: Το ’22 πορευόμαστε με ένα σύνθημα: «Ένα Ηρώδειο γεμάτο παιδιά», μια βραδιά με έναρξη στις 9 Οκτωβρίου στο Ηρώδειο με τίτλο «Η Οδύσσεια, Το παραμύθι των παραμυθιών». Μια συμπαραγωγή με το Christmas Theater. Κάθε χρόνο αντλούμε θέματα από την αρχαία Ελλάδα!

Χριστίνα: Χαιρόμαστε πολύ που θα βρεθούμε στο Ηρώδειο και θα παρουσιάσουμε στο κοινό μια μεγάλη γιορτή με την ελληνική μυθολογία να βρίσκεται στα καλύτερά της. Είναι μεγάλη ευτυχία για μένα που θα ντύσω την «Οδύσσεια», το παραμύθι των παραμυθιών. Μικροί και μεγάλοι θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν Όμηρο σε ένα μαγικό χώρο γεμάτο μνήμη και ιστορία.

Η Κάρμεν Ρουγγέρη & η Χριστίνα Κουλουμπή φωτογραφίζονται αποκλειστικά για το Koita

Δύο χρόνια τώρα βιώσαμε όλοι μας μια αναπάντεχη παύση και μια περίεργη συνθήκη με την πανδημία να φέρνει τα πάνω κάτω στη καθημερινότητά μας αλλά και στη ψυχολογία μας. Πώς ήταν για εσάς αυτό το δύσκολο διάστημα στον επαγγελματικό στίβο αλλά και στην προσωπική σας ζωή;

Κάρμεν: Την περίοδο εκείνη είχαμε ετοιμάσει τον «Τσάρο με την μακριά γενειάδα», μια υπερπαραγωγή με 225 κοστούμια, μια μεγάλη ομάδα συντελεστών και με μεγάλο κόστος η οποία διακόπηκε απότομα και δεν κατάφερε να συνεχίσει την πορεία του. Το δυσάρεστο είναι ότι μετά ξέσπασε και ο πόλεμος και αυτό στοίχισε αρκετά καθώς το έργο ήταν Ρώσικο. Από την άλλη ο «Μικρός Πρίγκιπας» είχε μια εξαιρετική θεατρική πορεία!

Χριστίνα: Όλη αυτή η περίοδος αποτέλεσε ένα μεγάλο σοκ για όλους μας. Προσωπικά το εισπράξαμε πολύ έντονα διότι στην αρχή δεν πιστεύαμε ότι θα ήταν ένα τόσο καθοριστικό και έντονο γεγονός. Στην διάρκεια της πανδημίας είχα την ευκαιρία να δουλέψω ενδελεχώς πάνω στον «Μικρό Πρίγκιπα» και να καταθέσω όλες μου τις σκέψεις σε αυτό το project. Ήταν πολύ σημαντικό για εμάς που το κοινό μέσω του έργου εισέπραξε τη μαγεία του έργου.

Όλα αυτά τα χρόνια συνυπάρχετε αρμονικά σε κοινούς θεατρικούς δρόμους μέσω των παραγωγών που ετοιμάζεται κάθε χρόνο. Τι είναι αυτό που ξεχωρίζετε η μία στην άλλη;

Κάρμεν: Είμαστε και οι δύο της λεπτομέρειας. Είμαι φανατική θαυμάστρια της Χριστίνας, όχι γιατί είναι κόρη μου, αλλά επειδή το αξίζει. Όταν καθόμαστε και διαβάζουμε το έργο και συζητάμε όπως συζητάει ένας σκηνοθέτης με τον σκηνογράφο του, πάντοτε ξεπερνάει τις προσδοκίες μου.

Χριστίνα: Εγώ θαυμάζω στην Κάρμεν αυτή την αλήθεια, την αμεσότητα και αυτή την ανοιχτωσιά που έχει ως άνθρωπος. Νιώθω ότι είναι ένας άνθρωπος «έφηβος» ο οποίος πραγματικά δεν μένει κολλημένος σε πράγματα και καταστάσεις. Γι’αυτό ακριβώς τον λόγο είναι και αρκετά ανοιχτή στο να συ-ζητάμε και να εξελίσσουμε την δουλειά μας, μέρα με την ημέρα και χρόνο με το χρόνο. Αλληλοσυμπληρωνόμαστε και αυτό είναι πολύ σημαντικό στη μεταξύ μας σχέση. Ακόμα και μια διαφωνία να υπάρχει, γίνεται η τριβή που ανάβει την σπίθα και στο τέλος υπάρχει ένα αποτέλεσμα που πιστεύω δικαιώνει τις δυο μας.

Όλα αυτά τα χρόνια ο κόσμος σας έχει αγαπήσει θερμά μέσα και από τις τηλεοπτικές σας δουλειές οι οποίες μέχρι και σήμερα μέσω των επαναλήψεων και των social media παραμένουν διαχρονικές και ξεχωριστές στα μάτια των τηλεθεατών. Πώς κρίνετε το τηλεοπτικό πεδίο του σήμερα;

Κάρμεν: Δυστυχώς η Χριστίνα λόγω του αυξημένου φόρτου εργασίας και της επίβλεψης των νέων θεατρικών παραγωγών θα μπορούσε να πει το ναι σε κάτι τηλεοπτικό από το δεύτερο μισό της νέας σεζόν. Εγώ δέχτηκα με μεγάλη χαρά μια πρόταση για μια νέα τηλεοπτική σειρά, θα βρίσκομαι στον «Γλυκάνισο», στο Σκάι. Υποδύομαι μια μυτιληνιά γιαγιά αριστοκράτισσα η οποία μετά από ένα δυστύχημα, έχει καθηλωθεί σε καροτσάκι. Βρίσκομαι τηλεοπτικά με σπουδαίους συνεργάτες όπως ο Γιώργος Κυρίτσης ο οποίος υπογράφει το σενάριο της σειράς αλλά και αξιόλογοι ηθοποιοί όπως ο Κώστας Κόκλας, η Τάνια Τρύπη, ο Γιώργος Παπαγεωργίου, ο Αιμιλιανός Σταματάκης και άλλοι εξαίρετοι συνάδελφοι.
Με συναντάει πολλές φορές στο δρόμο ο κόσμος και μου μιλάει για παλαιότερές μου δουλειές και αυτό είναι κάτι πολύ τιμητικό.

308259431_813767576338746_214847750339712623_n

Σήμερα έχοντας καταγράψει στο ενεργητικό σας αρκετά χιλιόμετρα στον καλλιτεχνικό χώρο με σπουδαίες επιτυχίες και αξιόλογες συνεργασίες, έχετε κάποιο καλλιτεχνικό όνειρο το οποίο θα θέλατε να πραγματοποιήσετε τα επόμενα χρόνια;

Κάρμεν: Το όνειρο μου είναι κάτι που λέω πάντοτε, μια Επίδαυρος γεμάτη παιδιά. Μου κάνει τρομερή εντύπωση ότι η διευθύντρια του φεστιβάλ αρνήθηκε να μας παραχωρήσει τον χώρο της Επιδαύρου. Όταν μιλάμε για τόσο προσεγμένες παραστάσεις που σέβονται τόσο πολύ τον χώρο και οι οποίες μπορούν να κάνουν τα παιδιά να αγαπήσουν την ιστορία του και να μάθουν να πηγαίνουν σε αυτόν, απορώ τον λόγο που δεν δίνεται αυτό το βήμα.

Ο σκοπός μας είναι να φτιάξουμε αυριανούς θεατές που θ’ αγαπήσουν αυτούς τους χώρους. Δεν μπορώ να καταλάβω διότι μόνο ένας μεγάλος καλλιτέχνης μπορεί να έχει το προνόμιο να παίξει σε αυτό το χώρο. Είμαστε άνθρωποι που έχουμε αποδείξει με την πάροδο των χρόνων την καλλιτεχνική μας εμπειρία και ότι μπορούμε να παρουσιάσουμε αξιόλογες παραγωγές που σέβονται τον θεατή αλλά και τους ίδιους τους ηθοποιούς.

Δεν με ενδιαφέρει να μου προταθεί να σκηνοθετήσω ένα έργο για ενήλικες στο Εθνικό Θέατρο ή σε οποιοδήποτε άλλο χώρο.

Για τα παιδιά όμως θέλω διότι νιώθω ότι αυτό που κάνω είναι λειτούργημα και αυτό παίζει μεγάλη σημασία σε ότι και να κάνεις.

Χριστίνα: Θέλω να γεμίζω ευτυχία με πράγματα που φτιάχνω μαζί με αγαπημένους μου ανθρώπους και θέλω να γνωρίσω κι άλλους ανθρώπους που να έχουν κι αυτοί τον ίδιο ενθουσιασμό και την ίδια διάθεση να προχωράνε. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη όταν συναντώ εσένα και βλέπω ένα καθαρό βλέμμα γεμάτο ζωή. Όταν συναντώ ανθρώπους που καταλαβαίνω ότι έχουν ενθουσιασμό γι’ αυτό που κάνουν και που ζητάνε και από τους συνεργάτες τους το καλύτερο. Oι ομάδες δημιουργούν ιστορία. Όταν υπάρχει ένας κοινός κώδικας στην ομάδα διευκολύνονται τα πράγματα.

Στη μέχρι τώρα πορεία σας έχει τύχει να έχετε αρνηθεί προτάσεις ανθρώπων του χώρου που να αφορούσαν την συμμετοχή σας σε έργα άλλων συγγραφέων και σε άλλους χώρους και τα οποία δεν είχαν καμία σχέση με το θέατρο για παιδιά;

Κάρμεν: Έχω αρνηθεί αρκετές θεατρικές δουλειές για να μείνω πιστή στα θέλω μου αλλά και στο να κρατήσω τη σκηνοθεσία και το στήσιμο μιας δουλειάς. Αν μου παρουσιάσουν έναν ρόλο ο οποίος μου κεντρίζει το ενδιαφέρον, τότε με μεγάλη χαρά θα πω το ναι. Για παράδειγμα στην «Οδύσσεια» την οποία ετοιμάζουμε όποτε μπορώ, θα παίξω τον ρόλο της Ευρύκλειας. Η Ευρύκλεια είναι η γριά υπηρέτρια που αναγνωρίζει τον Οδυσσέα καθώς του πλένει τα πόδια του από μια πληγή. Ακόμη θα υποδυθώ την μητέρα του Οδυσσέα την οποία συναντάει ο ίδιος στο ταξίδι του προς τον Άδη μην γνωρίζοντας ότι εκείνη έχει πεθάνει.

Η Κάρμεν Ρουγγέρη
Η Κάρμεν Ρουγγέρη

Θα λέγατε το ναι σε μια πρόταση να παίξετε μαζί σε ένα έργο;

Κάρμεν: Θα ονειρευόμουν και θα προσμονούσα με χαρά μια τέτοια πρόταση.

Χριστίνα: Αν υπάρχει ένα όμορφο κείμενο με αξιόλογους συντελεστές, θα λέγαμε απευθείας το ναι. Στο παρελθόν έχουμε παίξει μαζί σε ένα έργο σε σκηνοθεσία του Κοραή Δαμάτη και θα ήταν μεγάλη μας χαρά να βρισκόμασταν πάλι μαζί σε κάτι νέο. Γενικά έχω την εντύπωση ότι η ευκαιρία για δημιουργία με ανθρώπους που αγαπάς είναι πάντα ένα στοίχημα και μια πρόκληση, όταν καλείσαι να ερμηνεύσεις ρόλους με ανθρώπους που λατρεύεις. Η αλήθεια είναι ότι και με ανθρώπους που συναντιέσαι για πρώτη φορά, πάλι σαν οικογένεια γίνεσαι με αυτό να είναι το μαγικό με το θέατρο ή την τηλεόραση.

Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο με την έλευση του #metoo στην χώρα και στον καλλιτεχνικό χώρο πολλά ήταν τα περιστατικά βίας, κακοποιητικής συμπεριφοράς και παρενόχλησης τα οποία ήλθαν στο φως της δημοσιότητας, απασχόλησαν έντονα την κοινωνία με αρκετές υποθέσεις να έχουν ήδη λάβει την δικαστική οδό. Σήμερα μετά από όλα αυτά τα γεγονότα, θεωρείτε ότι έχει αλλάξει κάτι στο χώρο;

Κάρμεν: Πιστεύω ότι το κίνημα #metoo πήρε μορφή με την ελπίδα ότι κάτι θ’ αλλάξει στα πράγματα γύρω μας. Αν γίνει με την λογική που επικρατεί στη χώρα μας ότι όλα μετά από λίγο τα ξεχνάμε, τότε δεν κάναμε τίποτα. Δυστυχώς στη χώρα μας δεν τιμωρούμε όσο θα έπρεπε καθώς οι νόμοι που εφαρμόζονται σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι πολύ ελαστικοί. Αν δεν τιμωρηθεί κάποιος ώστε να φοβηθεί ο άλλος και να μην τολμήσει να το επαναλάβει, τότε δεν μπορεί να γίνει κάτι ουσιώδες. Πρέπει να μιλάμε. Είμαι υπέρ του να μιλάμε ανοιχτά για ότι μας προβληματίζει. Θα μιλούσα ανοιχτά για οποιαδήποτε συνθήκη βίωνα και δεν θα σκεφτόμουν ως δεύτερη σκέψη ότι ίσως μπορεί να χάσω την δουλειά μου. Δεν υπήρχε περίπτωση ν’ αντιμετώπιζα μια δύσκολη συνεργασία με έναν άνθρωπο του χώρου και να μην το έλεγα ξεκάθαρα και δημόσια. Δεν γίνεται ν’ αφαιρείς μια ζωή έτσι στα καλά καθούμενα! Eγώ μπαίνω απευθείας στην θέση της μάνας που χάνει το παιδί της.

Χριστίνα: Οι άνθρωποι που έχουν εξουσία οφείλουν να είναι πολύ καλύτεροι από αυτούς που δεν έχουν. Θα πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία μας και ν’ αμείβεται το καλό πια και όχι το κακό. Όταν κάποιος δεν φέρεται σωστά, πρέπει να τιμωρείται και να γίνεται γνωστό στο κόσμο. Η αλαζονεία δεν πρέπει να ανταμείβεται πια. Πρέπει να αποδίδουμε τα κακώς κείμενα στους ανθρώπους που δυστυχώς χρησιμοποιούν την δύναμη και την εξουσία τους εις βάρος άλλων ανθρώπων που είναι πιο αδύναμοι.

Διαβάστε ακόμα:

Δείτε επίσης:

 


Ακολουθείστε το Koitamagazine.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα καλλιτεχνικά νέα!

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram



Προηγούμενο άρθροΠέθανε ο ράπερ Coolio σε ηλικία 59 ετών
Επόμενο άρθροΣπάνια Φωτογραφία: Το γυμνo κλικ του Νίκου Ξανθόπουλου σε κινηματογραφική ταινία