Αρχική ΘΕΑΜΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Είδαμε τις Ανθισμένες Μανόλιες και γεμίσαμε συναισθήματα!

Είδαμε τις Ανθισμένες Μανόλιες και γεμίσαμε συναισθήματα!

Ανθισμένες-Μανόλιες

Είδαμε τις Ανθισμένες Μανόλιες και γεμίσαμε συναισθήματα! Οι “Ανθισμένες Μανόλιες” ενώ μπορούν να εντυπωσιάσουν τον καθένα με τα πολλά χρώματα και τα αρωματικά τους άνθη, από την άλλη του υπενθυμίζουν ότι είναι ευθραύστες αλλά και δυνατές σαν το ατσάλι.

Γράφει η Ηλέκτρα Ζίζιουλα

Ποιός είπε ότι το καλοκαίρι τελείωσε και ότι οι Μανόλιες σταμάτησαν να βγάζουν άνθη;
Ο Κωσταντίνος Κυριακού το διαψεύδει κατηγορηματικά! Με τις σκηνοθετικές του οδηγίες συνεχίζουν να ανθίζουν επι σκηνής κάθε Κυριακή-Δευτέρα-Τρίτη.

Διαβάστε ακόμα: Οι Aνθισμένες Μανόλιες ανθίζουν στο Θέατρο Χυτήριo

Ξέρω ότι ακούγοντας τον τίτλο “μανόλιες” σας απασχολεί το εξής ερώτημα: “Πως γίνεται να είναι αδύναμες και ανθεκτικές μαζί”; (Θα το καταλάβετε στη συνέχεια). Το καλλιτεχνικό/πολιτιστικό περιοδικό koita-magazine επειδή είχε την ίδια απορία με εσάς, έκανε νυχτοπερπατήματα και πήγε στο θέατρο “Χυτήριο” ώστε να τις παρατηρήσει μέσα από τις κωμικοτραγικές τους στιγμές.
Λοιπόν…

Έφτασε η στιγμή να σας “γνωρίσω ” αυτές τις λαμπερές μανόλιες (γυναίκες):

  • Ιδιοκτήρια του κομμωτηρίου καλλονής, της οποίας ο γάμος κρέμεται από μια κλωστή, Τρούβι (Κατερίνα Μπιλάλη)
  • η κομψή χήρα δημάρχου Κλέρι (Βάσω Γουλιελμάκη) 
  • η γκρινιάρα και ερειστική Γουίζερ (Ηρώ Μουκίου) με μία λατρεία στους τετράποδους φίλους
  • η υπερ-προστατευτική μητέρα Μαλέν (Άννα Αδριανού)
  • η πεισματάρα και όμορφη Σέλμπι (Κρίστυ Παπαδοπούλου) κόρη της
  • η αινιγματική Ανέλ (Εύη Δαέλη), το νεοφερμένο κορίτσι στην πόλη.

Έξι διαφορετικές γυναίκες σε διαφορετικές ηλικίες! Μας ταξιδεύουν σε μια κωμόπολη του Αμερικάνικου Νότου με φόντο το ινστιτούτο,το οποίο γίνεται καθημερινό στέκι τους. Η Ανέλ ένα νέο/φρέσκο κορίτσι πάει να ζήτησει δουλειά από την Τρούβι και προσλαμβάνεται αμέσως.

Φτανει η Σελμπι, η οποία είναι διαβητική μαζί με την μητέρα της για να καλλωπιστούν για τον γάμο της. Ο οποίος θα πραγματοποιηθεί την ίδια μέρα. Στη συνέχεια έρχεται η Κλέρι και μετά από λίγο η Γουίζερ, τα πειράγματα της μιας προς της άλλης δεν θα μπορούσαν να παραλείψουν! Κατά τη διάρκεια μιας διαφωνίας μεταξύ της Σέλμπι με την Μαλέν για το αν πρέπει να φέρει στο κόσμο ένα παιδί, παθαίνει κρίση υπογλυκαιμίας. Συνέρχεται όμως γρήγορα με την βοήθεια της μητέρας της (δίνοντας λίγο χυμό πορτοκάλι) και με την υποστήριξη των τεσσάρων γυναικών με λόγια και πράξεις. Η κάθε τους συνάντηση αποτελεί μια ανακάλυψη/αποκάλυψη πτυχή του εαυτού τους.

Είδαμε τις Ανθισμένες Μανόλιες και γεμίσαμε συναισθήματα!

Δεν διστάζουν να κάνουν αυτοκριτική με ένα καυστικό ύφος. Σε αυτό το πολυσύχνατο κομμωτήριο μπορούν να συζητούν ελεύθερα και με τις ώρες για ότι θέμα τους απασχολεί. Μπορεί οι σύζυγοι τους να είναι μονίμως απόντες και έτσι να βιώνουν την απόλυτη μοναξιά αλλά έχουν συντροφία η μία την άλλη. Όπως είναι γνωστόν η φιλία δεν προσδιορίζεται απο κοινωνική θέση, ηλικία, θρησκεία κτλ.

Οι μήνες περνούν! Ο σκηνοθέτης με απόλυτη μαεστρία και με γλαφυρό τρόπο μας βάζει στο πνεύμα των Χριστουγέννων με μια κωμόπολη να “ντύνεται” στα λευκά! Αχ! Ποιός από εσάς δεν περιμένει με ανυπονησία κάθε χρόνο αυτή τη γιορτή;

Δέντρα στολισμένα, όμορφα λαμπάκια αναβοσβήνουν ρυθμικά στους παλμούς των χριστουγεννιάτικων μελωδιών. Έτσι λοιπόν οι ηρωίδες του έργου μας η Τρούβι με την Ανελ έχοντας γιορτινή διάθεση και “φορώντας” λαμπερό χαμόγελο στολίζουν το κομμωτήριο και με ανυπονησία περιμένουν τις τέσσερις επιστήθιες φίλες τους ,οι οποίες καταφτάνουν μετά από λίγο. Μια ανακοίνωση της Σέλμπι έρχεται να ταράξει την Μαλέν, είναι έγκυος.

Δυστυχώς, δεν μπορεί να χαρεί με την χαρά της κόρης της γιατί ανησυχεί ότι το σώμα της μπορεί να μην αντέξει τη διαδικασία της εγκυμοσύνης και το στρές του τοκετού αφου η μορφή διαβήτη που έχει είναι σπάνια και μπορεί να γίνει επιθετική για την ίδια της ζωή. Ποιά μάνα δεν θα αγχωνόταν για το παιδί της; Όταν εκείνο κάνει του κεφαλιού του παρακούωντας τις εντολές του γιατρού που εξ αρχής το είχε απαγορεύσει. Η Τρούβι με την Ανελ, την Γουίζερ και την Κλέρι προσπαθούν να καθησυχάσουν την Μαλέν και στέκονται στο πλευρό τους.

Διαβάστε ακόμα: Ηρώ Μουκίου: Δεν μου αρέσουν οι καθρέφτες!

Ο χρόνος βγάζει φτερά και τρέχει με πολλές ανατροπές/αποκαλύψεις στις ζωές των έξι γυναικών. Για μια ακόμη φορά η σχέση ανάμεσα σε μητέρα και κόρη βρίσκεται στο επίκεντρο της ένδοξης παρέας. Παρόλο που η Σέλμπι γέννησε ένα υγιέστατο αγοράκι και θα γιορτάζαν οικογενειακώς τα πρώτα του γενέθλια , η Σέλμπι αρχίζει να δείχνει σημάδια νεφρικής ανεπάρκειας. Τραγική ειρωνία έτσι; Πηγαίνει στο κομμωτήριο και αποφασίζει να κόψει το μαλλί της, κάνοντας το κοντό, οι υπόλοιπες σχολιάζουν θετικά τη νέα αλλαγή της.

Είδαμε τις Ανθισμένες Μανόλιες και γεμίσαμε συναισθήματα!

Η Μαλέν σε μια ένδειξη/απόδειξη αγάπης ,θα δώρίσει το νεφρό της πρός την κόρη της, αρκεί να γίνει καλά.Δέχεται μια τεράστια αγκαλιά απ τις φίλες της και μάλιστα σχολιάζουν με χιουμοριστικό τρόπο τη νέα “εμφάνιση” της, το πως θα είναι μετά. Κανείς δεν φανταζόταν πως στην επόμενη συνάντηση τους θα ήταν πέντε αντί έξι. Δυστυχώς ο οργανισμός της Σέλμπι απέρριψε το μόσχευμα ρίχνοντας τη σε κομματώδη κατάσταση μέχρι που κατέληξε.

Όταν μια γυναίκα χάνει τον άντρα της, την λένε χήρα.
Όταν ένα παιδί, χάνει τον γονιό του, είναι ορφανό.
Όταν μια μητέρα χάνει το παιδί της, πως λέγεται; Υπάρχει απάντηση σε αυτό άραγε;

Το κομμώτήριο την ημέρα της κηδείας μένει ανοιχτό. Η Τρούβι, η Ανέλ, η Γουίζερ, Κλέρι ντυμένες στα λευκά περιμένουν με αγωνία την μαυροντυμένη Μαλέν, οι οποίες γίνονται μια καρδιά και ένας παλμός αφού της συμπαραστέκονται με τον πιο τρυφέρο τρόπο.

Η σκηνοθετική ματιά του Κωσταντίνου Κυριακού είναι αρκετά ευέλικτη. Αντιλήφθηκε καλά το κείμενο και πρόσεξε όλες τις παραμέτρους! Δημιουργεί έναν ταχύ ρυθμό ώστε ο θεάτης να παρακολουθεί την παράσταση άνετα και ευχάριστα. Δίνει τον ααπαιτούμενο χρόνο και περιθώριο στις ηθοποιούς να μιλήσουν μέσω της ερμηνείας τους, οποίος είναι κεντρικός παράγοντας.
Οι ερμηνείες των “Μανολιών” Άννα Αδριανού, Ηρώ Μουκίου, Βάσω Γουλιελμάκη, Κατερίνα Μπιλάλη, Κρίστη Παπαδοπούλου και Εύη Δαέλη φτάνουν μέχρι κάτω στον θεατή χωρίς να χρησιμοποιούν υπερβολές.

Μένουν πιστές στο κείμενο ,το δραματουργικό βάθος το υποστηρίζουν με απόλυτη σαφήνεια και ακεραιότητα.Η χήμεια πάνω στο σανίδι είναι ολοφάνερη. Το σκηνικό της Μαρίας Φιλίππου είναι εύστοχο γιατί μοιάζει με ένα κομμωτήριο ,έχοντας τον απαραίτητο εξοπλισμό, βάζοντας στο κλίμα τον θεατή.

Είδαμε τις Ανθισμένες Μανόλιες και γεμίσαμε συναισθήματα!

Τα κουστούμια της γνωστής σχεδιάστριας Αθηνάς Τρανούλη είναι καταλλήλως διαμορφωμένα αναλόγως με τις εξελίξεις στις σημαντικές καμπές των ηρωίδων. Σίγουρα έχουν συμβάλλει και αυτά στην ατμόσφαιρα του έργου.  Η εναλλαγή φωτός του Παναγιώτη Μανούση πυροδοτεί την αγωνία του θεατή.

Εν κατακλείδι,αν θες να τις δεις από κοντά να ανθίζουν σε αυτόν τον πανέμορφο χώρο με τον εντυπωσιακό κήπο ,μπορείς να τον επισκευτείς κάθε Κυριακή-Δευτέρα-Τρίτη στις 21:00 το βράδυ.

Δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα,παρά μονάχα να έρθεις με την θετική σου διάθεση, να κάτσεις αναπαυτικά στη καρέκλα σου -τηρώντας τα μέτρα ασφαλείας,να πιεις το κρασάκι σου και να απολαύσεις τις “Ανθισμένες Μανόλιες”.

Αυτή η παράσταση σου δίνει τροφή για σκέψη και προβληματισμό. Σε ταξιδεύει και σου θυμίζει ποιές είναι οι πραγματικές αξίες μέσα από ένα κωμικοτραγικό τρόπο.

Δείτε ακόμη:

Όταν ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ αποχαιρέτησε την Αλίκη Βουγιουκλάκη [Aφιέρωμα & Video]

Ο κορυφαίος των κορυφαίων Μάνος Κατράκης

Ξεχασμένες ελληνικές ταινίες που χρήζουν επανεκτίμησης

Έφυγε από τη ζωή η Νινή Τζάνετ – Αδερφή του Αλέκου Τζανετάκου

Ακολουθείστε το Koitamagazine.gr στο Google news και μάθετε πρώτοι όλα τα καλλιτεχνικά νέα!


Ακολουθείστε το Koitamagazine.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα καλλιτεχνικά νέα!

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram



Προηγούμενο άρθροΗ Ρεγγίνα στο Dancing With The Stars!
Επόμενο άρθροΚάτι μαγειρεύει ο Αλκιβιάδης στο Μαρκόπουλο…