Αρχική ΘΕΑΜΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ Γιώργος Τσουρουνάκης: “Το κουβάρι έχει κυλήσει «μαγικά» για εμένα από την αποφοίτηση...

Γιώργος Τσουρουνάκης: “Το κουβάρι έχει κυλήσει «μαγικά» για εμένα από την αποφοίτηση μου μέχρι και σήμερα”

image_50414081

Ο Γιώργος Τσουρουνάκης με αφορμή την φετινή του παρουσία στην παράσταση “Η τρελή του Σαγιό” στο Θέατρο Παλλάς, μιλάει αποκλειστικά στο Koitamagazine.gr και στον Πάνο Σταματόπουλο!

Ο ταλαντούχος ηθοποιός της νέας γενιάς μιλάει για την φετινή του παρουσία στο Θέατρο Παλλάς και στο θεατρικό έργο ” Η τρελή του Σαγιό”, το διάστημα που έμεινε εκτός δουλειάς αλλά και για την συνεργασία του με την Ελισάβετ Κωνσταντινίδου και την συμβουλή που έχει κρατήσει από την ίδια μέσα στο επάγγελμα. Ακόμη ο ίδιος αναφέρεται στις δουλειές που έχει ξεχωρίσει την φετινή σεζόν σε θέατρο και τηλεόραση και στις κακοποιητικές συμπεριφορές που ήλθαν στο φως της δημοσιότητας στον καλλιτεχνικό χώρο. Τέλος αποκαλύπτει την μεγάλη του επιθυμία που έχει να κάνει με το μιούζικαλ.

image_6483441 (2)

Την φετινή θεατρική σεζόν σε συναντάμε στο έργο «Η τρελή του Σαγιό» σε σκηνοθεσία Πέτρου Ζούλια και δίπλα σε ένα λαμπερό καστ πρωταγωνιστών. Πώς είναι για σένα όντας νέος στο επάγγελμα να παίζεις σε μια κεντρική αθηναϊκή σκηνή, δίπλα σε ανθρώπους με σημαντική πορεία στο χώρο;

Νιώθω πολύ χαρούμενος και τυχερός που η φετινή θεατρική χρονιά με βρίσκει σε ένα από τα μεγαλύτερα θέατρα της Αθήνας. Μετά από τα τρία χρόνια του κορονοϊού και της αποχής από το επάγγελμα, το γεγονός ότι ξανά βρίσκομαι στο θέατρο Παλλάς με έναν τόσο δυνατό θίασο ταλαντούχων ηθοποιών μπορώ να πω ότι σηματοδοτεί για εμένα την καλύτερη επανεκκίνηση.

Από την μέχρι τώρα πορεία της παράστασης, τι έχεις αποκομίσει από τα σχόλια των θεατών και των δικών σου ανθρώπων που την παρακολούθησαν;

Μετά από περίπου ένα μήνα παραστάσεων, ο κόσμος συνεχίζει να γεμίζει το θέατρο Παλλάς και η όρεξη και το μεράκι για τη δουλειά μας μεγαλώνει. Τα σχόλια των θεατών δείχνουν ότι η παράσταση έχει αγαπηθεί. Αν και το έργο έχει γραφτεί το 1943, στο σήμερα εξακολουθεί να είναι πιο επίκαιρο από ποτέ, θίγοντας προβλήματα της κοινωνίας που μένουν αναλλοίωτα στο χρόνο.

Βρίσκεσαι στη σκηνή δίπλα στην Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, τον Νίκο Μουτσινά, την Αθηνά Οικονομάκου αλλά και μια πλειάδα ανθρώπων με σημαντικές επιτυχίες στο ενεργητικό τους. Έχεις κρατήσει κάποια συμβουλή από τους ίδιους από την προετοιμασία της παράστασης μέχρι και σήμερα που σε κινητοποιεί και σε έχει προχωρήσει στη δουλειά;

Από την έναρξη των προβών, φαινόταν οτι η ομάδα μας θα δέσει, όπως και συνέβη, καθώς ακόμα και οι ηθοποιοί με την τόσο μεγάλη εμπειρία ήταν «μαθητές» οπως κι εμείς οι νεότεροι πάντα με στόχο το καλύτερο αποτέλεσμα.

Εγώ προσωπικά είχα δεχτεί πολύ χρήσιμες και ωραίες συμβουλές με το νοιάξιμο και την υποστήριξη τους. Πιο συγκεκριμένα, μία από τις πολλές συμβουλές της Ελισάβετ Κωνσταντινίδου που θα κρατήσω ήταν « να ακούμε και να ατακάρουμε βγάζοντας την αλήθεια του κειμένου και του ρόλου μας»

image_6483441 (1) image_6483441

 

image_50457345

Την σεζόν που διανύουμε έπειτα από ένα αβέβαιο διάστημα δύο χρόνων λόγω της έξαρσης της πανδημίας, οι θεατρικές παραγωγές αλλά και οι τηλεοπτικές σειρές έχουν λάβει θερμή ανταπόκριση από το κοινό με τον πολιτισμό να διανύει ευοίωνες στιγμές. Στον ελεύθερο σου χρόνο έχεις καταφέρει να ξεχωρίσεις κάποια παραγωγή στο θέατρο ή στη μυθοπλασία που να σου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον;

Πράγματι, μετά από το τόσο έντονο πλήγμα που δέχτηκε ο χώρος του θεάτρου, παρατηρούμε μία άνθηση των τεχνών τόσο τηλεοπτικά όσο και θεατρικά.

Δύο δουλειές που με κέρδισαν ήταν η παράσταση «Το πάρτυ της ζωής μου» της Ελένης Ράντου με μία υπέροχη ερμηνεία αλλά και το Maestro του Χριστόφορου Παπακαλιάτη που θίγει με την απαραίτητη λεπτότητα τα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας που υπάρχουν γύρω μας και πολλές φορές αποκρύπτονται με καταστροφικές συνέπειες.

Σήμερα για έναν νέο ηθοποιό σαν και σένα πώς είναι να κάνει αυτό που αγαπά και να καταφέρνει σωστές κινήσεις σε καλλιτεχνικό και βιοποριστικό επίπεδο; Τι είναι αυτό που θα σε παρακινήσει για να δεχτείς μια πρόταση, το συναίσθημα ή η λογική;

Στην μέχρι τώρα επαγγελματική μου πορεία τα πράγματα έχουν έρθει ευνοϊκά, με σπουδαίες συνεργασίες που έχουν προκύψει είτε από ακροάσεις είτε από προτάσεις που έχω δεχθεί. Το κουβάρι έχει κυλήσει «μαγικά» για εμένα από την αποφοίτηση μου μέχρι και σήμερα. Ευτυχώς, γιατί η θεατρική πραγματικότητα είναι αβέβαιη.

Ακολουθώ το ένστικτό μου και το συναίσθημα μου και συνήθως με οδηγούν στα σωστά για εμένα μονοπάτια.

Τα τελευταία δύο χρόνια βιώσαμε όλοι μας μια άσχημη συνθήκη με την πανδημία και τους περιορισμούς που επέβαλε αλλά και τα πρόσφατα επεισόδια του πολέμου μεταξύ Ουκρανίας και Ρωσίας τα οποία θορύβησαν ολόκληρο τον πλανήτη. Σήμερα συνεχίζεις να ονειρεύεσαι σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο; Υπάρχουν κάποιες συνεργασίες ή κάποια πράγματα στη δουλειά που αποτελούν για σένα απωθημένο;

Τόσο ο κορωνοιός όσο και ο πόλεμος, δύο πολύ διαφορετικά αλλά εξίσου δυσάρεστα γεγονότα, με επηρέασαν και μου δημιούργησαν αίσθημα ανασφάλειας για το μέλλον της χώρας αλλά και για το επαγγελματικό μέλλον, όπως νομίζω και στον καθένα μας.

Τα δύο χρόνια που απείχα από το επάγγελμα, με ανησύχησαν και με ταρακούνησαν ψυχολογικά. Προσπαθώ όμως να αφήνω πίσω μου τις όποιες δυσκολίες και να ονειρεύομαι ένα μέλλον παρέα με τους ανθρώπους που αγαπώ και τις δουλειές που θα με κάνουν ευτυχισμένο.

Τα απωθημένα μου είναι πολλά, γι’ αυτό και δεν μπορώ να απαντήσω κάτι συγκεκριμένο. Είναι πολλοί οι αγαπημένοι σκηνοθέτες και ηθοποιοί που θα ήθελα να συνεργαστώ.

Μία επιθυμία μου που θα ήθελα να πραγματοποιηθεί, είναι να παίξω ένα κεντρικό ρόλο στο αγαπημένο μου μιούζικαλ. Ένα απωθημένο μου που έχει γίνει κιόλας πραγματικότητα ήταν να βρεθώ στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου όπου βρέθηκα το 2018 με την παράσταση Αχαρνής του Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Κώστα Τσιάνου.

Εδώ και 2 χρόνια με την έλευση του κινήματος #metoo και στην χώρα μας βγήκαν στο φως σημαντικές καταγγελίες συναδέλφων σου για περιστατικά βίας και κακοποιητικής συμπεριφοράς στον εργασιακό χώρο ενώ ήδη μετράμε δύο περιπτώσεις συναδέλφων που έχουν λάβει την δικαστική οδό. Θεωρείς ότι οι αποκαλύψεις αυτές ξημέρωσαν μια νέα εποχή για το χώρο με πιο υγιείς συνεργασίες;

Πιστεύω πως όχι απλά χρειαζόταν αλλά ήταν ανάγκη να ανοίξουν τα στόματα, ώστε να καθαρίσει το τοπίο από κάθε είδους τοξική συμπεριφορά.

Η βία και η κακοποίηση έχουν πολλές μορφές, που όλες πρέπει να καταδικάζονται και να ξεριζώνονται εν γένει σε όλα τα επαγγέλματα,όλους τους τόπους και όλες τις χρονικές στιγμές. Θέλω οι τραυματικές αυτές αποκαλύψεις να μην ξεχαστούν αλλά να λειτουργήσουν ως μία νέα αρχή!

Στο θέατρο το κοινό συνεχίζει να σε απολαμβάνει στο Θέατρο Παλλάς, στη Τρελή του Σαγιό. Υπάρχουν νέα σχέδια ή συζητήσεις για το επόμενο διάστημα;

Θα βρίσκομαι για αρκετό καιρό ακόμα στην παρέα της τρελής του Σαγιό στο θέατρο Παλλάς, σε αυτήν την παραμυθένια σκηνοθεσία του Πέτρου Ζούλια. Τα νέα σχέδια δεν είναι ακόμα ξεκάθαρα.

Ας είμαστε αισιόδοξοι και ας συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε και να κυνηγάμε αυτά που αγαπάμε!

Screenshot_20230201_014501

 

INFO!

Η ΤΡΕΛΗ ΤΟΥ ΣΑΓΙΟ

του Ζαν Ζιρωντού

  • Διασκευή – Σκηνοθεσία: Πέτρος Ζούλιας
  • Στον ρόλο της «Τρελής», η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου
  • Θέατρο Παλλάς

Το εμβληματικό θεατρικό έργο του Ζαν Ζιρωντού, ενός από τους σπουδαιότερους Γάλλους δραματουργούς του Μεσοπολέμου, στο Θέατρο Παλλάς, σε σκηνοθεσία Πέτρου Ζούλια.

Τον πρωταγωνιστικό ρόλο, της «Τρελής» του Σαγιό -κατά κόσμον Ωρελί- αναλαμβάνει η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, και ενσαρκώνει τον αγώνα μιας εκκεντρικής Παριζιάνας, ενάντια σε κάθε μορφή εξουσίας που επηρεάζει τη ζωή μας. Μαζί της ο Νίκος Μουτσινάς στον ρόλο του παλιατζή, ενός δαιμόνιου θεατρίνου του δρόμου και η Αθηνά Οικονομάκου, στο ρόλο της γλυκιάς και ευαίσθητης Ίρμας, μιας Παριζιάνας πόρνης με αγνή ψυχή, σα μικρού παιδιού. Στην παράσταση πρωταγωνιστούν ο Γιάννης Σιαμσιάρης, ο Κώστας Καζάκας, η Χριστίνα Τσάφου, η Στέλλα Γκίκα, ο Στάθης Μαντζώρος, η Γεωργία Καλλέργη, ο Πρόδρομος Τοσουνίδης, ο Ευθύμης Γεωργόπουλος, ο Μάκης Πατέλης και έξι ακόμα ηθοποιοί.

Η Ωρελί, η ιδιοφυής «τρελή» από την περιοχή Σαγιό στο γαλλικό Τροκαντερό, είναι μια ανεπιτήδευτη, ιδεαλίστρια που βλέπει τον κόσμο όμορφο και χαρούμενο. Όταν μαθαίνει το σχέδιο μιας ομάδας διεφθαρμένων εταιρικών στελεχών και κυνικών επιχειρηματιών, που σχεδιάζουν να σκάψουν το Παρίσι για να βρουν το πετρέλαιο που πιστεύουν ότι βρίσκεται κάτω από τους δρόμους του, κινητοποιεί όλους τους φίλους της, που, όπως κι εκείνη, αντιστέκονται στην εξουσία του χρήματος, και στήνει μια παγίδα στους εχθρούς της, μέσα στην οποία τους οδηγεί και τους καταστρέφει, καθώς αυτοί είναι τυφλωμένοι από την απληστία τους.

«Τι θα προτιμούσατε να έχετε στην αυλή σας:

μια αμυγδαλιά ή μια πετρελαιοπηγή;»

Δίπλα στον Πέτρο Ζούλια, βάζει την καλλιτεχνική της σφραγίδα, μία σπουδαία ομάδα συντελεστών. Η Ευανθία Ρεμπούτσικα, υπογράφει την πρωτότυπη μουσική σύνθεση και τα τραγούδια. Τα φαντασμαγορικά σκηνικά σχεδίασε η Μαρία Φιλίππου, τα εντυπωσιακά κοστούμια η Ντένη Βαχλιώτη, τους ατμοσφαιρικούς φωτισμούς η Μελίνα Μάσχα και την κινησιολογική καθοδήγηση η Κική Μπάκα.

Το εμπνευσμένο -και πιο επίκαιρο από ποτέ- κείμενο της «Τρελής του Σαγιό», καυτηριάζει τον τυχοδιωκτισμό και ανοίγει τον δρόμο στην επικράτηση της ανθρωπιάς έναντι του ευκαιριακού κέρδους, αναδεικνύοντας την αιώνια πάλη ανάμεσα στους ονειροπόλους της ζωής και την εξουσία… την αιώνια μάχη ανάμεσα στο καλό και στο κακό.

Δείτε επίσης: 

Δείτε σχετικά άρθρα:

Δείτε ακόμη:

 

 

 

 

 

 

 

 


Ακολουθείστε το Koitamagazine.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα καλλιτεχνικά νέα!

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram



Προηγούμενο άρθροΒάσια Θεοδοσίου: Το αινιγματικό post για το επόμενο επαγγελματικό της βήμα
Επόμενο άρθροΚρίστη Παπαδοπούλου: ”Δεν χρειάζεται να μοιάσουμε σε κανέναν”